۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۶۹۱۲۵۳
امام جمعه زاهدان:

انتخاب افراد بر اساس مشورت صورت گیرد

انتخاب افراد بر اساس مشورت صورت گیرد
سیستان‌وبلوچستان ـ آیت الله محامی گفت: انتخاب افراد باید بر اساس مشورت صورت گیرد تا افراد کارآمد انتخاب و چهره های مورد قبول مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری رسا در سیستان‌ و‌ بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌و بلوچستان اظهار داشت: در سفر اخیر رئیس جمهور بارقه های امید در دل مردم استان ایجاد شد که به نظر می رسد با همت مسئولان استان و پشتیبانی مرکز بسیاری از مشکلات قابل رفع خواهد بود.

امام جمعه زاهدان خواستار تسریع و رعایت چند نکته در انتخاب معاونین استاندار شد و افزود: انتخاب افراد باید بر اساس مشورت صورت گیرد تا افراد کارآمد انتخاب و چهره های مورد قبول مردم باشند زیرا پیچیدگی مسائل در استان نیازمند در اختیار داشتن افراد شایسته و توانمند در بدنه استانداری است.

آیت‌الله محامی خواستار راه اندازی سامانه پیامکی جهت ارتباط با اقشار مختلف مردم شد و بیان داشت: چنین چیزی عامل دلگرمی مردم خواهد بود از این جهت که درد دل های آن ها شنیده می‌شود و باعث شناخت بیشتر نسبت به مشکلات مردم خواهد بود.

وی بر مدیریت صحیح و بستر سازی برای ورود سرمایه‌گذاران به استان تاکید کرد و عنوان داشت: سرمایه‌گذاران بخش خصوص همواره از عدم همکاری و برخی سخت گیری ها در استان گلایه‌مند هستند که در این جهت نیاز به برنامه ریزی داریم.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان خواستار بهره‌وری درست از سرمایه های موجود در استان شد و خاطرنشان کرد: در سال های اخیر بودجه های فراوانی به استان سرازیر شده اما به علت عدم کارشناسی صحیح و ریخت و پاش های زیاد از منابع به درستی استفاده نشده که نمونه چنین طرح هایی در سطح استان زیاد است.

آیت‌الله محامی گفت: با برنامه‌ریزی صحیح می‌توان با همین منابع موجود هم کارهای بزرگی را عملی ساخت البته بخشی از پروژه های سیستان و بلوچستان در سطح ملی است و نباید در اجرای آن از بودجه استان استفاده شود./1400/د101/

ارسال نظرات