۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۹۱۲۸۱

دیدار نماینده آیت الله صافی گلپایگانی با فعالین فرهنگی شهرستان میناب

دیدار نماینده آیت الله صافی گلپایگانی با فعالین فرهنگی شهرستان میناب
حجت الاسلام و المسلمین معنوی گفت: طرح ویژه حمایتی با اولویت فعالیت های مردم نهاد و جوانان در دستور کار این موسسه تبلیغی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، اولین جلسه مدیران ارشد شهرستان میناب در دفتر امام جمعه با حضور حجت الاسلام والمسلمین معنوی نماینده آیت الله صافی گلپایگانی با محوریت موضوعات فرهنگی برگزار شد.

در این دیدار امام جمعه، رییس دفتر تبلیغات اسلامی شهرستان، فرماندار،شورای شهر، فرمانده سپاه، مدیران حوزه های علمیه خواهران و برادران، مدیراوقاف و ارشاد و فعالین فرهنگی از روند برنامه های دینی و مشکلات در این حوزه گزارش کوتاهی ارائه دادند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین معنوی ضمن تاکید بر جایگاه ویژه فعالین فرهنگی و هیئات مذهبی، بر لزوم استقلال و مردمی بودن این نهادها تاکید نمود و از طرح ویژه حمایتی موسسه معظم له از فعالیت های تشکل های مردم نهاد با اولویت جوان محوری خبر داد.

دیدار نماینده آیت الله صافی گلپایگانی با فعالین فرهنگی شهرستان میناب/حوزه/

در ادامه این سفر حجت الاسلام و المسلمین معنوی نماینده دفتر آیت الله صافی گلپایگانی از مدارس علمیه شهرستان بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید امام جمعه محترم و مدیران حوزه های علمیه، حجت الاسلام و المسلمین معنوی را در جریان سیر مراحل آموزش و تربیت طلاب شهرستان قرار دادند.
در ادامه نماینده معظم له ضمن حضور در مدارس علمیه از نزدیک صحبت ها و درخواست های ایشان را استماع نموده و برای حمایت دفتر معظم له از محصلین علوم دینی در بخش تجهیز مدارس علمیه و ارتقاء سطح علمی و مهارتی طلاب علوم دینی اعلام آمادگی کردند.

دیدار نماینده آیت الله صافی گلپایگانی با فعالین فرهنگی شهرستان میناب/حوزه/

لازم به ذکر است این سفر تا چهارشنبه با برگزاری جلسات متعدد در سطح شهرستان و با مسئولین و موثرین منطقه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات