۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۶۹۱۳۳۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

وصیتنامه شهید سلیمانی منشور حرکت در مسیر ولایت است

وصیتنامه شهید سلیمانی منشور حرکت در مسیر ولایت است
اصفهان - آیت الله سلیمانی وصیتنامه حاج قاسم منشورحرکت در مسیر ولایت دانست و گفت: جوانان ایران راه حاج قام سلیمانی راتا نابودی صهیونیسم جهانی ادامه خواهند داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در کنگره «شهود سلیمانی» که در سالن غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزارشد، با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی سرباز بی‌ادعای ولایت بود، گفت: شهید سلیمانی برای دفاع از اسلام و امت اسلامی در میدان مبارزه حضور داشت تا اینکه به مقام شهادت رسید.

وی برگزاری مراسم تکریم از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان را قابل تقدیر و تجلیل دانست و افزود: وصیتنامه سردارحاج قاسم سلیمانی منشور حرکت در مسیر ولایت است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه جوانان مسلمان و انقلابی ایران اسلامی راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه خواهند داد، اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی نمی‌گذارند پرچم سردار دل‌ها بر زمین بماند و راه او را تا نابودی صهیونیسم جهانی ادامه خواهند داد.

همچنین سردار هادی مقدسی همرزم سردارشهید حاج قاسم سلیمانی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه سردار سلیمانی همه وجودش وقف اسلام و انقلاب و ولایت بود، گفت: حاج قاسم سلیمانی ذخیره الهی از دوران جنگ تحمیلی بود.

به گفته وی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای کشور اقدامات و پیروزی‌های بزرگی به ثمر رساند و راه او تا همیشه زنده خواهد بود.

رئیس دفتر بازرسی سپاه قدس گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در افکارعمومی دنیا به عنوان یک ژنرال نظامی استراتژیست و یک نظامی راهبردی شناخته شده بود.

سردار مقدسی به اقدامات ارزشمند شهید حاج قاسم سلیمانی پس از انتصاب به فرماندهی نیروی قدس سپاه اشاره کرد و افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی نقش مهم و اساسی در عقب نشینی اسرائیل از خاک لبنان، پشتیبانی کامل از حزب الله، دفاع از حرم حضرت زینب(س)، سرکوب داعش و نجات کشور ازهجمه‌های متوالی آمریکا و اسرائیل و اندیشه‌های پلید آن‌ها داشت.

لازم به ذکر است، کنگره «شهود سلیمانی» با هدف ارج داشت دوباره فرماندهان و سرداران رشید دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس همراه با رونمایی از کتاب «شهود سلیمانی» و تجلیل ازهفت نفراز فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یادگاران دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا درسالن غیات الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/پ210/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات