۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۶۹۱۳۷۶
امام جمعه کنگاور:

اشاعه انواع تفریحات برای جوانان یکی از روش های جنگ نرم دشمن است

اشاعه انواع تفریحات برای جوانان یکی از روش های جنگ نرم دشمن است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام لروند گفت: اشاعه انواع به تفریحات برای جوانان که هدف غایی آن ایجاد خلا ایمانی و اعتقادی است، یکی از روش های جنگ نرم دشمنان علیه ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی محمد لروند امروز در دیدار با جمعی از حوزویان و روحانیون که به مناسبت سالروز رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن (ع) برگزار گردید، اظهار داشت: انسانی که همواره سرمشق زندگی خویش را سیره والای رسولان خدا و ائمه اطهار علیهم السلام قرار دهد هیچگاه دچار حرمان و شکست نخواهد شد.

امام جمعه شهرستان کنگاور تاکید کرد: بنابراین باید زندگی های ما به صورت عملی در راستای سبک دینی و اسلامی باشد، زیرا دنبال کردن این سبک از نوع زندگی در عصر جدید به نوعی ما را از آسیب های بی شماری که در جامعه و پیرامونمان می بینیم در امان نگه می دارد.

این استاد حوزه علمیه در ادامه با اشاره به اینکه تنها نام و یاد خداست که دلها را آرام می کند، تاکید کرد: هیچ چیزی در دنیا به اندازه یاد و نام خداوند متعال زمینه آرامش را برای انسان مهیا نمی کند، کسی با خدای خود خلوت می کند و همواره در زندگی از وی مدد می جوید هرگز در مسیر بد و ضلالت نخواهد افتاد.

حجت الاسلام لروند با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمنان علیه جوان ایرانی و مسلمان، افزود: دشمنان برای استحاله فکری و عقیدتی جوان ایرانی برنامه های شیطانی بسیاری در دست انجام دارند، بنابراین از نهادهای فرهنگی می خواهیم که به دقت تحرکات فرهنگی دشمن را رصد کند.

امام جمعه شهرستان کنگاور بیان داشت: اشاعه انواع به اصطلاح تفریحات برای جوانان که هدف غایی آن ایجاد خلا ایمانی و اعتقادی است، یکی از روش های جنگ نرم دشمنان علیه ملت ایران به ویژه قشر نوجوان و جوان است، باید این وضعیت مدیریت شود و جامعه را به حال خود رها نکنیم.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود اظهار داشت: زمانی که در بُعد فرهنگی و دینی جامعه را به حال خود رها کنیم، عملا زمین بازی را به دشمنان این نظام و انقلاب تقدیم کرده ایم و خدا خود می داند که چه بلایی بر سر دین و فرهنگمان خواهند آورد.

حجت الاسلام لروند در پایان سخنان خود گفت: از متولیان فرهنگی و دینی همانند حوزه های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و... درخواست می کنیم که در این شرایط سخت فرهنگی میدان را خالی نکنند و اجازه ندهند که فرهنگ غربی به صورت خزنده جامعه اسلامی ما را در بر بگیرد./1400/پ۲۱۰/

ارسال نظرات