۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۶۹۱۴۲۱
نفوذ در قلب اسلام (۱۳)؛

نباید با نگاه های ساده لوحانه اجازه نفوذ به دشمنان داده شود

نباید با نگاه های ساده لوحانه اجازه نفوذ به دشمنان داده شود
حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: دشمنان قصد دارند نقشه های شوم خود را از طریق نفوذ در چهره های تاثیرگذار، بیوت علما و حوزه های علمیه پیاده سازی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین چرایی نفوذ در بیوت مراجع تقلید، علما و حوزه های علمیه پرداخت و گفت: دشمنان قصد دارند که اهداف پلید و نقشه های شوم خود را از طریق نفوذ در چهره های تاثیرگذار و بیوت مراجع تقلید و حوزه های علمیه پیاده سازی کنند.

وی با بیان اینکه همواره مسأله نفوذ در تاریخ وجود داشته است ابراز داشت: نفوذ راهبرد اصلی دشمنان اسلام است تا اینکه به اشکال مختلف از چهره های تأثیر گذار، مؤثر و کارساز جامعه در عرصه های گوناگون بهره برده و اهداف و نقشه های شوم خود را علیه نظام اسلامی ایران پیاده و اجرایی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اظهار کرد: باید ما با هوشیاری و بصیرت کامل تمام توان خود را به کار ببریم تا اینکه نفوذ در مراکز علمی، چهره های تاثیرگذار و بیوت مراجع صورت نگیرد.

وی با اشاره به اینکه باید اعتماد ما به اطرافیان در حد و مرز مشخص و معینی باشد، افزود: ما نباید به هر نظر و اخباری که از اطرافیان می رسد، نگاه ساده لوحانه داشته باشیم، زیرا زمانی که با فضای آلوده از سوی دشمنان مواجه هستیم، باید با حساسیت ویژه این گونه اخبار را بررسی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: باید بیوت مراجع تقلید، بزرگان علمی و دفاتر ائمه جمعه با حساسیت ویژه اطرافیان خود را رصد کنند و به هر فردی به سادگی اطمینان نکنند و همه مسائل را با دقت و توجه ویژه زیر نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید باور داشته باشیم که دشمنان در بیخ گوش ما قصد دارند به اهداف شیطانی خود دست پیدا کنند، افزود: برخی مراجعین با پرداختی پول و وجوهات یا مطرح کردن مشکلات یا به عنوان مؤسسات خیریه در دفاتر مراجع تقلید و علما نفوذ می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ابراز داشت: باید در ابتدا با نگاه شک و تردید به این مسائل نگاه کرد و زمانی که اطمینان کامل حاصل شد، می توان از این گروه ها حمایت لازم را داشت.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دشمنان زمانی که بتوانند بر صاحب نفوذان، مراجع تقلید و علما، سخنوران و تریبون دارها نفوذ کنند و افکار و نظرات آنها را طبق اهداف شوم خود جهت دهند، به آسانی خواهد توانست با استفاده از این ابزار، نقشه ها و توطئه های شوم خود را در جامعه پیش ببرند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
هو الله
Iran, Islamic Republic of
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
مطلب مفیدی بود..
0
0
موسی روح الامینی
Iran, Islamic Republic of
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
مشکل این است آن کسانی که باید مانع از نفوذ بشوند...خودشان نفوذی هستند.... اسناد هسته ای را چگونه بردند؟ ترور دانشمندان هسته ای را چگونه انجام دادند؟ هیچکدام به دفاتر مراجع وصل نبودند...آنجا چیزی نیست که ببرند.
1
0