۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۹۱۴۵۶

استقبال قبایل یمنی از طرح عبدالملک الحوثی درباره مأرب

استقبال قبایل یمنی از طرح عبدالملک الحوثی درباره مأرب
طرح عبدالملک الحوثی دبیرکل انصارالله یمن برای پایان دادن به درگیری‌ها در مأرب با استقبال قبایل یمنی در این استان روبرو شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، قبایل یمنی در استان مأرب با صدور بیانیه‌ای مشترک از طرح جدید عبدالملک الحوثی، دبیرکل جنبش انصارالله برای پایان بخشیدن به درگیری‌های مأرب حمایت کردند.

بر اساس این گزارش، در بیانیه قبایل یمنی آمده است: طرح دبیرکل انصارالله، همگان را در برابر مسئولیت بزرگی که بر دوش دارند، قرار می‌دهد. کسانی که با این طرح مخالفت می‌کنند باید تبعات اقدام خود را بپذیرند.

در بیانیه مذکور همچنین عنوان شده است: نیرو‌های متجاوز سعودی از استان مأرب به عنوان پایگاهی برای حمله به صنعاء و دیگر استان‌های یمنی استفاده می‌کنند. باید جلوی متجاوزان گرفته شود.

در این بیانیه همچنین تأکید شده است: متأسفانه شاهد آن هستیم که برخی طرف‌های داخلی با متجاوزان سعودی همکاری می‌کنند و مأرب را به پایگاه متجاوزان تبدیل کرده‌اند. دشمن سعودی نیز از آن‌ها بهره برداری کرده است.

قبایل یمنی در بیانیه خود عنوان کردند: کسانی که دست همکاری به سمت عربستان سعودی دراز کردند، منافع و مصالح اهالی مأرب را در نظر نگرفتند و به متجاوزان برای ارتکاب قتل و غارت کمک کردند./۹۸۸/

منبع: المسیره

ارسال نظرات