۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۶۹۱۴۷۵
با حضور ۲۰ کشور اسلامی؛

برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزان جهان اسلام در تهران

برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزان جهان اسلام در تهران
تهران ـ هاشمی گفت: هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام با رقابت۲۰ کشور اسلامی به میزبانی استان تهران در اسفند امسال برگزاری می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، سید مجتبی هاشمی امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام عزاداری رحلت رسول خدا و شهادت امام حسن مجتبی (ع) از برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام با رقابت ۲۰ کشور اسلامی به میزبانی شهرستان‌های استان تهران در اسفند ماه خبر داد.

هاشمی اظهار داشت: از امروز در کانون فرهنگی و هنری سمیه شهرری آزمون انتخابی نمایندگان دانش آموز کل کشور و آماده سازی برای شرکت در رقابت‌های بین المللی قرآن کریم دانش آموزان جهان در اسفند ماه آغاز شد.

وی افزود: از بین شرکت کنندگان چهار نماینده از ایران ۲ دختر و ۲ پسر در ۲ رشته حفظ و قرائت برای اعزام به این مسابقات انتخاب و در فرایند هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد: این رقابت که به صورت دوسالانه و به میزبانی جمهوری اسلامی ایران بین نمایندگان دانش آموز بیش از بیست کشور اسلامی انجام می‌شود.

وی بیان داشت: این نمایندگان طی مراسم قرعه‌کشی و توجیه فنی توسط مسئولان برگزاری مسابقات و طبق برنامه با توجه به وضعیت کرونا و اعلام دبیرخانه در فضای مجازی یا حضوری به رقابت خواهند پرداخت./1400/د101/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
امیرحسین مقصودی
Iran, Islamic Republic of
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷
باسلام خدمت شما بنده دوست دارم در این مسابقات شرکت کنم ولی نمی دانم چطور ثبت نام کنم لطفا راهنمایی بفرمایید شماره تماس ۰۹۰۳۸۸۴۵۲۸۳ ممنون در پناه خداوقران باشید
0
0
امیرحسین مقصودی
Iran, Islamic Republic of
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶
باسلام وضمن خسته نباشید خدمت شما دوستان بنده می خواهم در مسابقات شرکت کنم لطفا رسیدگی شود ممنون در پناه قرآن باشید
0
0