۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۶۹۱۶۳۸
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم کرمانشاه:

نقش گروه های جهادی در مبارزه با کرونا غیر قابل انکار است

نقش گروه های جهادی در مبارزه با کرونا غیر قابل انکار است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام جلیلیان گفت: نقش گروه های جهادی در بحث مبارزه با کرونا و نیز جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه غیرقابل انکار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان امروز در نشست با جمعی از مسؤولان گروه های جهادی کرمانشاه ضمن تسلیت سالروز شهادت امام رضا (ع) در سخنانی اظهار داشت: شاکله و شالوده اصلی تشکیل گروه های جهادی پیشبرد بهتر، سریعتر و دقیق تر کارها توسط خود مردم و نیروهای جهادی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: خوشبختانه در سال های اخیر شاهد رشد کمی و کیفی گروه های جهادی در سطح کشور بوده ایم به گونه ای که اکنون در بسیاری از برنامه ها و حوادث طبیعی و غیرطبیعی شاهد حضور تاثیرگذار این گروه های جهادی هستیم.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا در اسفندماه سال 98 و سخت شدن شرایط جامعه به ویژه بخش درمانی کشور در بحث مبارزه با این ویروس ناشناخته خوشبختانه شاهد تشکیل گروه های جهادی برای مبارزه با این وضعیت بودیم.

حجت الاسلام جلیلیان افزود: از همان روزهای نخست گروه های جهادی در کشور با ورود به میدان و تقسیم کارها توانستند بخش بزرگی از مسؤولیت ها را برعهده بگیرند، عده ای مسؤول ضدعفونی معابر عمومی و... در سطح شهرها شدند، برخی از گروه های جهادی با حضور در بیمارستان ها به کمک کادر درمان و بیماران کرونایی شتافتند و گروه های دیگری جمع آوری کمک های مومنانه و... را در دستور کار خود قرار دادند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: با توجه به عملکرد مثبت و بسیار تاثیرگذار گروه های جهادی می توان گفت که نقش این گروه ها در سطح کشور بسیار پررنگ است تا حدی که می توان از این نیروهای عظیم در بسیاری از رویدادها استفاده نمود.

این استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: خوشبختانه روز به روز شاهد علاقمندی جوانان مومن و متدین به تشکیل گروه های جهادی در کشور به ویژه استان کرمانشاه هستیم که این خود می تواند یک خبر نویدبخش باشد./1400/پ۲۱۰/

ارسال نظرات