۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۹۱۵۵۷
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

سربازی در حکومت اسلامی و دینی خدمت به خدا و رسول اکرم است

سربازی در حکومت اسلامی و دینی خدمت به خدا و رسول اکرم است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: کسانی که در حکومت اسلامی و دینی سربازی می کنند، در اصل خدمت به خداوند متعال و رسول اکرم (ص) می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در اولین همایش نماز که در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار گردید، اظهار داشت: کسانی که در حکومت اسلامی و دینی سربازی می کنند، در اصل خدمت به خداوند متعال و رسول اکرم(ص) می کنند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از آداب نماز، گفت: کسانی که اقدام به اقامه نماز در پیشگاه خداوند متعال می نماید باید نهایت متانت و ادب را داشته باشد زیرا در آن لحظات معنوی و عرفانی در محضر پروردگار حضور دارد.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود افزود: از دوران رسالت حضرت آدم(ع) تا دوران رسالت خاتم الانبیاء(ص) همواره مساله دین مطرح بوده است، بنابراین باید همه در برابر دین اسلام که دین تسلیم است اجرا کننده فرمان خداوند باشیم.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: فطرت همگی انسان ها پاک است و همواره به دنبال نیکی و خوبی است بنابراین تلاش انبیاء الهی این بوده است که همواره فطرت انسان را از بدی ها و پلیدی به دور باشد.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: همه بزرگان دین اسلام در زمان اقامه نماز به بزرگی و درجات عالی رسیده اند و به عینه می بینیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی با تربیت دینی و قرآنی که دارند با تمام قدرت در مقابل دنیای استکبار ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: کسی که می خواهد روح و روانش صیقل داده شود، باید بر سجاده نماز بنشیند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی با دل و جان خود مزه ایمان را چشید تا جایی که هر کسی را می دید از وی می خواست که برایش آرزوی شهادت کند./1400/پ210/

ارسال نظرات