۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۶۹۱۴۱۶
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

ادارات دولتی بزرگترین بدهکاران سازمان اوقاف هستند

ادارات دولتی بزرگترین بدهکاران سازمان اوقاف هستند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام صالحی گفت: بزرگترین بدهکاران سازمان اوقاف و امور خیریه، ادارات دولتی هستند و همین امر باعث شده است که احقاق حقوق موقوفات برای ما سخت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد صالحی امروز در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت هفته وقف برگزار شد، اظهار داشت: همه ملت دیدند که جامعه ایرانی در دوران کرونا به خوبی درخشید و حماسه ای ماندگار خلق کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: شاید در زمان شیوع کرونا بسیاری از مشاغل عملا به تعطیلی کشیده شد ولی در این ماهها شاهد نهایت مشارکت و همدلی ملت ایران به ویژه مردم استان کرمانشاه بودیم.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: از آغاز کرونا در کشور و کرمانشاه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تمام همت خود را برای مقابله با این ویروس منحوس به کار گرفت تا فشارها بر اقشار نیازمند کمتر احساس شود.

حجت الاسلام صالحی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از 5120 بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان بی بضاعت استان کرمانشاه توزیع شده است و همچنین در این مدت 2700 جفت کفش برای ایام نوروز به دانش آموزان مذکور اهدا شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: همچنین در ایام کرونا اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان کمک برای تهیه دارو برای بیماران نیاز هزینه کرده است و البته در کنار این کار اقدام به پخت و پخش غذای گرم در بین نیازمندان نموده است.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: شیوع کرونا برخی از برنامه های این اداره را تعطیل یا کمرنگ کرد ولی با این وجود اجازه ندادیم که این وضعیت بیشتر از این بر اجرای برنامه های فرهنگی و دینی تاثیر بگذارد.

حجت الاسلام صالحی در پایان سخنان خود عنوان کرد: متاسفانه باید اذعان کرد که بزرگترین بدهکاران سازمان اوقاف و امور خیریه در کشور ادارات دولتی هستند و همین امر باعث شده است که احقاق حقوق موقوفات برای ما سخت شود./1400/پ۲۱۰/

ارسال نظرات