۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۶۹۱۵۶۴
امام جمعه کرمانشاه:

مسؤولان ریشه اصلی بیکاری را شناسایی کنند

مسؤولان ریشه اصلی بیکاری را شناسایی کنند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: برخی از مسؤولان اعلام می دارند که بیکاری در جامعه کاهش یافته است، ولی حقایق چیز دیگری را می گویند، باید ریشه اصلی بیکاری شناسایی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مدیرکل و مسؤولان دامپزشکی استان کرمانشاه امروز با آیت الله مصطفی علما دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت الله علما در این دیدار در سخنانی اظهار داشت: یکی از مصادیق بارز عبادت برای هر مسلمانی خدمت صادقانه و مخلصانه به مردم می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: خدمت به مردم و هم نوع برای هر کسی یک افتخار و امتیاز الهی است تا جایی که امامین انقلاب همواره بر این اصل انسانی و اسلامی تاکید داشتند.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در مدت حضورم در کرمانشاه با استانداران و دیگر مدیران درباره پتانسیل های بالای این استان در زمینه کشاورزی و دامپروری برای از بین بردن بیکاری بسیار صحبت کرده ام و از آنها خواسته ام که در این زمینه توجه کامل و کافی داشته باشند.

آیت الله علما تصریح کرد: برخی از مسؤولان اعلام می دارند که بیکاری در جامعه کاهش یافته است، ولی حقایق چیز دیگری را می گویند، باید ریشه اصلی معضل بیکاری در کشور و استان شناسایی شود، باید معیشت مردم برای همه دولتمردان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد، لذا برای برون رفت از این وضعیت ناخوشایند این است که به استعدادها و ظرفیت های کرمانشاه همانند صنعت دامپروری و کشاورزی توجه واقعی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بی گمان اگر در همین کرمانشاه دلسوزی وجود داشته باشد، این استان می تواند نه تنها نیازهای خود را به صورت کامل تامین کند، بلکه بخشی از مشکلات ملی و کشوری را نیز حل نماید، بنابراین ما نیازمند مسؤول و مدیر دلسوز و کاربلند هستیم./1400/پ210/

ارسال نظرات