۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۶۹۱۶۹۳
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق:

لبیک به فراخوان مرجعیت مسئولیت همگانی است

لبیک به فراخوان مرجعیت مسئولیت همگانی است
قیس خزعلی با تاکید بر اینکه لبیک به فراخوان مرجعیت مسئولیت همگان است، گفت: انتقام خون شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس ادامه دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «قیس خزعلی» دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت که لبیک به فراخوان مرجعیت برای حضور گسترده در انتخابات مسئولیت همگان است.

وی افزود: بعد از رهنمودهای مرجعیت، میزان مشارکت در انتخابات بالاتر از انتخابات در سال 2018 میلادی خواهد بود.

الخزعلی با تاکید بر اینکه حشد شعبی ضامن حفظ و بقای کشور است، گفت: انتقام خون شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس ادامه خواهد داشت و خون این دو شهید با هیچ خونی برابر نیست.

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق اظهار داشت: عربستان و ایران وارد گفت‌وگو شده‌اند و من انتظار دارم که توافقاتی بین آنها صورت بگیرد.

الخزعلی در ادامه گفت: نخست‌وزیر آینده باید بینشی اقتصادی داشته باشد و برای حل مشکلات موجود تلاش کند.

وی اظهار داشت: گروه‌های مقاومت قادر هستند اراده عراقی ها را تحمیل کرده و برای اخراج نیروهای بیگانه تلاش کنند.

الخزعلی گفت: عراق طرفی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نیست و قانون عراق در موضوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بازدارنده است و محکومان مجازات خواهند شد.

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق افزود: بعد از انتخابات کنفرانس بزرگی تحت عنوان مقاومت در برابر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در عراق برگزار خواهد شد.

وی گفت: ما از پیشگامان محور مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و حامی فلسطین هستیم.

آیت الله سید علی سیستانی مرجعیت عالیقدر عراق روز چهارشنبه گذشته در بیانیه‌ای مردم را به مشارکت آگاهانه و مسئولانه در انتخابات پارلمانی آتی این کشور فراخواند.

آیت الله سیستانی در این بیانیه انتخابات را سالم‌ترین راه برای عبور کشور به سمت آینده‌ای بهتر از گذشته دانست و گفت: انتخابات از خطر هرج و مرج و بن بست سیاسی در کشور جلوگیری می‌کند./۹۸۸/

منبع: المیادین

ارسال نظرات