۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۹۱۷۹۹
امام‌ جمعه ایلام:

اولین مُعرف جمهوری اسلامی در ارتباط با میهمانان خارجی نیروی انتظامی است

اولین مُعرف جمهوری اسلامی در ارتباط با میهمانان خارجی نیروی انتظامی است
ایلام ـ حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار گفت: اولین معرف جمهوری اسلامی در ارتباط با میهمانان خارجی نیروی انتظامی است که اخلاق مدارانه با آنها برخورد می‌کند یا نه؟

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار امروز در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان اظهار کرد: نقش پیشکسوتان ناجا قبل از سال ۱۳۷۰ در ژاندارمری، شهربانی و نیروهای کمیته نیاز به بازنگری دارد، چرا که حماسه‌ها آفریدند و شهدای گرانقدری را برای حفظ امنیت و استقلال کشور تقدیم کردند، اینها بخشی از تاریخ ماست و پیشنهادم این است که در قالب فیلم و نگارش به آنها پرداخته شود.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: امنیت داخلی کشور مدیون مجاهدت‌های آشکار و پنهان و ارزشمند نیروی انتظامی است، از برکت خون شهدا امنیت خوبی بر جامعه ما حاکم است.

وی افزود: اساسی‌ترین مبنای توسعه یک جامعه امنیت پایدار است، اگر برای اشتغالزایی و سرمایه گذاری کسی بخواهد اقدام کند، اولین نکته‌ای که مورد توجه قرار می‌گیرد، تامین امنیت است، در بحث امنیت داخل کشور ناجا بیشترین تاثیر را دارد.

امام جمعه ایلام عنوان داشت: وقتی کسی وارد یک کشور خارجی می‌شود اولین برخوردی که دارد با پلیس آنجاست و بر مبنای نحوه برخورد پلیس، آن کشور را مورد قضاوت می‌دهد.

وی گفت: رفتار نیروی انتظامی ما در داخل کشور همین نقش را دارد، لذا اولین معرف جمهوری اسلامی در ارتباط با میهمانان خارجی نیروی انتظامی است که اخلاق مدارانه با آنها برخورد می‌کند یا نه؟ لذا رفتار شما نه تنها به عنوان یک رفتار سازمانی درون شبکه تاثیرگذار است، بلکه معرف نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار عنوان کرد: نقش اشراف اطلاعاتی و کنترلی نیروی انتظامی برای تامین امنیت جامعه فوق العاده تاثیرگذار است، نقش پلیس فتا در امنیت روانی جامعه و به عنوان پناهگاهی برای جامعه در فضای به هم ریخته مجازی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: کلانتری‌ها خط مقدم پناهگاه مردم برای مشکلاتشان و برخورد با جرائم مشهودی است که موجب ناراحتی جامعه می‌شوند./د101/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
اون ذمه روی تیتر منو کشته
0
0