۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۹۱۸۰۰
آیت‌الله عبادی:

آمار متخلفان در جامعه نگران کننده است

آمار متخلفان در جامعه نگران کننده است
خراسان جنوبی ـ آیت‌الله عبادی گفت: پیکره مردم ما نیروی انتظامی را یک نیروی مؤثر در رشد و کمال جامعه می‌دانند ولی در هر حال آمار متخلفین نیز نگران کننده است.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: عالَمی که در آن زندگی می‌کنند از نظر نرم افزاری و سخت افزاری بر مبنای یک قانون تدوین شده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه حرکت موجودات در عالم آفرینش نیز به سمت کمال است، بیان‌کرد: افرادی که از آنان به عنوان بزرگ و دانشمند نام برده می‌شود، کسانی هستند که بر اصول عقلی تسلط دارند و بر سخن و رفتار آنان بر اساس حکمت عملی و عقلی است.

آیت‌الله عبادی با تأکید بر اینکه در زندگی بشری باید پایبند به قانون باشیم، ادامه‌داد: البته آشنایی انسان به قوانین نیاز به تعلیم و آموزش دارد که این رمز بین یک انسان وحشی تا انسان متمدن واقعی است.

وی با بیان اینکه باید نیروی انتظامی را در آشنا کردن مردم به قوانین و اجرا کردن قوانین یاری برسانیم، گفت: پیکره مردم ما نیروی انتظامی را یک نیروی مؤثر در رشد و کمال جامعه می‌دانند ولی در هر حال آمار متخلفین نیز نگران کننده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: متأسفانه حتی در جاهایی چون مقررات و قوانین رانندگی که با جان و مال خود افراد ارتباط دارد باز هم شاهد تخلف هستیم که باید بررسی کنیم که در این زمینه و با آمار رو به رشد آنچه اقدامی باید انجام شود.

آیت‌الله عبادی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی و بی قانونی‌ها همیشه مشکل‌ساز است، بیان‌کرد: حتی در زمستان‌های سردی پلیس، خانه و کاشانه خود را رها کرده و در مناطق و جاده‌های برف خیز مشغول به خدمت بوده و توصیه به انواع و اقسام رعایت مقررات می‌کند ولی باز هم عده‌ای نسبت به این مسائل بی تفاوت هستند./د101/

ارسال نظرات