۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۹۱۸۴۴
امام جمعه زاهدان:

دعوت از اساتید و مربیان توانمند در رشد اعضای حلقه‌های صالحین مؤثر است

دعوت از اساتید و مربیان توانمند در رشد اعضای حلقه‌های صالحین مؤثر است
سیستان و بلوچستان ـ آیت الله محامی گفت:ارائه طرح‌های مختلف و دعوت از اساتید و مربیان مؤثر و توانمند می‌تواند تا حدود زیادی در رشد و تربیت اعضای حلقه‌های صالحین مؤثر باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر اهمیت کار حلقه‌های صالحین بسیج اظهار داشت: برنامه ریزی در جهت ارائه محتوا و فعالیت‌های کیفی نسبت به کمیت و تعداد افراد حاضر در حلقه‌های صالحین از اولویت بیشتری برخوردار است.

امام جمعه زاهدان افزود: گام اول کار انجام فعالیت‌های فکری و پرورش نیروی انسانی بوده که چنین کاری سخت، زمان بر و نیازمند فعالیت تمام وقت است.

آیت‌الله محامی پرهیز از روزمرگی و ارائه محتوا به صورت گفتمان و پله به پله شد و اظهار داشت: ارائه طرح‌های مختلف و دعوت از اساتید و مربیان مؤثر و توانمند می‌تواند تا حدود زیادی در رشد و تربیت اعضای حلقه‌های صالحین مؤثر باشد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان خواستار برنامه‌ریزی در فرایند تربیتی حلقه‌های صالحین با توجه به تنوع مذاهب در استان شد.

سردار احمد شفاهی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز گفت: هم‌اینک بیش از ۵۳۰ حلقه صالحین فعال در سطح استان وجود دارد که تعداد اعضای هر یک از آنها به طور متوسط بین ۱۵ تا ۳۰ نفر است./د۱۰۱/

ارسال نظرات