۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۶۹۱۴۷۷
امام جمعه زاهدان:

سیستان و بلوچستان سرمایه‌های فراوانی دارد که هنوز شناسایی نشده است

سیستان و بلوچستان سرمایه‌های فراوانی دارد که هنوز شناسایی نشده است
سیستان و بلوچستان ـ حجت الاسلام والمسلنین محامی گفت: سیستان و بلوچستان دارای سرمایه‌های فراوانی است که هنوز شناسایی نشده و باید بدان توجه شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی شامگاه دوشنبه در دیدار مدیرعامل شرکت دانش بنیان معنا (وابسته به بنیاد برکت- ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی) ضمن تشکر بابت توجه و حضور در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: این استان دارای سرمایه‌های فراوانی است که بسیاری هنوز شناسایی نشده و مورد بهره‌برداری قرار نگرفته و سرمایه‌گذاری در این جهت هم به نفع مردم استان و هم سرمایه‌گذاران خواهد بود.

وی افزود: بهره‌گیری از نیروهای بومی سیستان و بلوچستان نیز از اولویت‌هاست و در گذشته تاکید ما به نیازسنجی‌ها و متناسب با آن فراهم کردن زمینه تحصیل و کادرسازی برای ورود به موارد مختلف است که چنین اقدامی باعث رشد نیروهای استان و از طرفی کمتر شدن هزینه‌های سرمایه‌گذاری خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بررسی زمینه‌های کار در حوزه صادرات مواد معدنی به خارج از کشور را خواستار شد و گفت: در صورت برنامه‌ریزی و ارائه طرح‌های مناسب در این زمینه فضای گسترده‌ای برای استان و کشور ایجاد خواهد شد.

در ادامه سعید اشیری، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان معنا در ابتدای این دیدار به ارائه گزارشی از طرح‌های در دست اقدام توسط این مجموعه پرداخت و گفت: به‌کارگیری نیروهای بومی در انجام پروژه‌ها و جلوگیری از خام‌فروشی مواد معدنی از اولویت‌های کار در سیستان‌ و بلوچستان است./1400/د101/

ارسال نظرات