۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۶۹۱۸۶۹
معاون آموزش مدرسه علمیه گیلانغرب:

آموزش مجازی نمی تواند جای آموزش حضوری را بگیرد

آموزش مجازی نمی تواند جای آموزش حضوری را بگیرد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: طبق مطالعاتی که صورت گرفته است، هیچ گاه آموزش به روش مجازی و از راه دور نمی تواند جایگزین مناسبی برای آموزش به صورت حضوری باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده امروز در نشست با معاونین مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: طبق منطق و حتی مطالعاتی که صورت گرفته است، هیچ گاه آموزش به روش مجازی و از راه دور نمی تواند جایگزین مناسبی برای آموزش به صورت حضوری و چهره به چهره باشد.

معاون آموزش مدرسه علمیه گیلانغرب ادامه داد: به همین منظور تمام تلاش دست اندرکاران بخش آموزش این است که آموزش ها به روش سابق خود باز گردند زیرا تجربه این 20 ماهه آموزش مجازی بسیاری از واقعیت ها در بحث آموزش را برای ما هویدا ساخته است.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه بیان کرد: طبق دستورالعمل ها، کماکان آموزش در حوزه های علمیه برای رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از شدت یافتن دوباره کرونا همچنان به صورت مجازی و برخط ادامه می یابد، لذا ترم نخست امسال، آموزش به حضوری نمی باشد و این امر به طلاب ابلاغ شده است.

حجت الاسلام رضوانی زاده تاکید کرد: با این وجود با توجه به وضعیت کرونا و گزارش های واصله در این مدت، اگر همچنان شاهد کاهش سیر صعودی این ویروس باشیم، به احتمال بسیار فراوان کلاس های درس طلاب در ترم دوم به صورت حضوری برگزار می شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه گیلانغرب افزود: بی گمان آغاز کلاس ها به صورت حضوری بسیاری از مشکلات طلاب و اساتید حوزوی را برطرف خواهد نمود، زیرا در این مدت زمان مشخص شده است که دسترسی برخی از طلاب به فضای مجازی به سختی صورت می گیرد، لذا آموزش ها به روش حضوری بهترین گزینه برای ماست.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در پایان سخنان خود عنوان داشت: با این وجود همچنان از طلاب می خواهیم با تمام قوت آموزش ها در فضای مجازی را جدی بگیرند و اجازه ندهند که فضای موجود در جامعه بر روند تحصیلی آنان تاثیرگذار باشد./1400/پ۲۱۰/

ارسال نظرات