۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۹۲۲۱۳
آیت الله علوی گرگانی:

برخورد قاطع با مجرمین سبب رضایت جامعه می شود

برخورد قاطع با مجرمین سبب رضایت جامعه می شود
حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه امنیت هر کشوری مرهون خدمات نیروی انتظامی است، گفت: برخورد قاطع با مجرمین سبب رضایت مردم خواهد شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی ظهر امروز دردیدار فرمانده نیروی انتظامی جناب آقای سردار اشتری اظهار داشت: مسئولیت هایی که خداوند به ما می دهد امانت های الهی است که در برابر نعمت خداوند تا چه اندازه شاکر و سپاسگزار هستیم.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم بیان کرد: در متون دینی و روایات اسلامی بر سه موضوع امنیت، عدالت و نابودی فقر تاکید ویژه‌ای شده‌است، نیروی انتظامی می‌تواند در اجرای احکام اسلامی در جامعه نقش بسزایی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه امنیت هر کشوری مرهون خدمات نیروی انتظامی است، عنوان کرد افتخار می کنیم در کشورمان امنیت بسیار خوبی وجود دارد، یکی از موضوعاتی که سبب رضای مردم می شود این است که در برابر مجرمین برخورد قاطع صورت بگیرد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی ابراز داشت: باید نسبت به رفع مشکلات مالی و معیشتی خدمتگزاران و محافظان و ضمانت داران امنیت کشور توجه ویژه ای شود تا با ارادت و علاقه خاص در کشورمان خدمت کرده و امنیت کشورمان را حفظ کنند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه  قم خاطرنشان کرد: برخورد با مجرمین باید به گونه ای باشد که حضور خدمتگزاران نیروی انتظامی سبب ترس و دوری آنها از جرم شود و به مردم آزار و اذیت نرسانند، با هماهنگی با قوه قضاییه قوانینی وضع شود که در راستای تقویت اقتدار نیروی انتظامی باشد.

ارسال نظرات