۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۶۹۲۲۲۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

نیروی انتظامی، نماد اقتدار، اخلاص و مردمی بودن است

نیروی انتظامی، نماد اقتدار، اخلاص و مردمی بودن است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین معلمی، امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی نیروی های نظامی و انتظامی ایران اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان قائمشهر، امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی نیروی های نظامی و انتظامی ایران اسلامی دانست.

وی، توسعه و پیشرفت هر کشوری را در گرو امنیت آن جامعه دانست و افزود: به برکت امنیتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول 43 سال اخیر ایجاد کرده کشور به پیشرفت های بسیاری در عرصه های مختلف دست یافته است.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به تلاش گسترده دشمنان در جهت نامن سازی ایران اسلامی خاطرنشان کرد: علیرغم همه سرمایه گذاری های گسترده ای که دشمنان در منطقه انجام داده اند، امروز ایران اسلامی یکی از امن ترین کشورهای منطقه و جهان به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که متأسفانه امروز وضعیت منطقه به دلیل حضور آمریکایی ها ناامن و بحرانی است، تصریح کرد: تا زمانی که مستکبران در منطقه حضور دارند، وضعیت کشورهای اطراف نا امن خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که بسیاری از کشورهای اطراف امروز وضعیت بحرانی از لحاظ امنیتی دارند، خاطرنشان کرد: حضور بازیگران خارجی مهم ترین عامل ناامنی در این کشورها است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که متأسفانه آمریکا و سایر کشورهای همپیمانش، گروه های تروریستی و تکفیری بسیاری را با هدف ضربه زدن به ایران در منطقه ایجاد کردند، افزود: اما با تدبیر و هوشیاری جبهه مقاومت و شخصیت های بزرگی همچون سردار شهید سلیمانی این توطئه خطرناک خنثی شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز آمریکایی ها با شکست در حال ترک منطقه هستند، تصریح کرد: به طور حتم با خروج کامل این تروریست های خارجی، امنیت و آرامش به منطقه باز خواهد گشت.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی امروز کشورمان از یک امنیت پایداری برخوردار است، افزود: علیرغم این که وضعیت امروز منطقه بسیاری بحرانی و ناامن است، اما ایران اسلامی از امنیت مناسبی برخوردار است و این امر نتیجه تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی نیروهای مسلح کشورمان است.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که نیروی زحمت کش انتظامی در حفظ و تأمین امنیت برای شهروندان زحمات بسیاری را متحمل می شود، تصریح کرد: به طور حتم امنیت امروز در شهرها و سایر مناطق کشور محصول تعامل سازنده و عمیق مردم با نیروی انتظامی است.

وی، امنیت را نعمت بزرگی برای کشور و ملت ایران دانست و افزود: باید قدر این امنیت را بدانیم چون اگر خدای ناکرده کشورمان نا امن باشد جامعه با خسارت های جبران ناپذیری مواجه خواهد شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ایمان، تقوای الهی، اخلاص، خادم بودن، مردمی بودن و ولایت مداری از جمله ویژگی ها و شاخصه های نیروی انتظامی کشورمان است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که فرماندهی نیروهای مسلح در بسیاری از کشورها با افراد فاسق است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که مقام معظم رهبری فرمودند نیروی انتظامی یکی از ستون های استوار امنیت کشور است، افزود: به طور حتم پایداری و قوام ملت به نیروهای مسلح وابسته است./950/پ210/

ارسال نظرات