۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۶۹۱۹۳۸

پیام تسلیت مجمع نمایندگان مازندران در پی درگذشت مدیر سابق حوزه علمیه استان

پیام تسلیت مجمع نمایندگان مازندران در پی درگذشت مدیر سابق حوزه علمیه استان
مازندران - دبیرخانه مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم و مدیر سابق حوزه علمیه مازندران پیام تسلیتی صادر گرد.
به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، دبیرخانه مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم و مدیر سابق حوزه علمیه مازندران پیام تسلیتی صادر گرد.
 
در این پیام آمده است؛ درگذشت روحانی انقلابی و پارسا مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ ابوالقاسم طاهری آکردی مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قم و مدیر سابق حوزه های علمیه مازندران غمبار و اندوهناک است.
 
این پیام می افزاید؛ آن مرحوم با توشه ای از معنویت و اخلاص فراوان و مجاهدت در اعتلای ارزشهای  اسلامی به دیدار معبود شتافت.
 
در ادامه این پیام آمده است؛ مجمع نمایندگان مردم شریف مازندران در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت فقدان این روحانی فاضل و خادم بی ادعا به جامعه معزز روحانیت، حوزه های علمیه و عموم مردم قدرشناس مازندران ونیز خانواده گرانقدر، بستگان و ارادتمندان ایشان، علو درجات و رحمت واسعه الهی را برای آن فقید سعید و صبر و شکیبایی بازماندگان را مسئلت دارد.
 
گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، عصر یک شنبه پس از تحمل بیماری در یکی از بیمارستان های قم درگذشت./950/د۱۰۱/
ارسال نظرات