۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۶۹۱۸۵۰
حجت الاسلام قلی پور:

نیروی‌انتظامی‌ حافظ‌ نظام‌ دینی و خادم امنیت در کشور است

نیروی‌انتظامی‌ حافظ‌ نظام‌ دینی و خادم امنیت در کشور است
مازندران - امام جمعه بابلسر، نیروی انتظامی را حافظ نظام دینی و خادم امینت و آرامش کشور دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در دیدار فرماندهی، مسؤول عقیدتی سیاسی و پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا والا مقام انقلاب و شهدای‌ناجا و قدردانی از زحمات حافظان امنیت کشور به تبیین وعده الهی در سوره قریش پرداخت و گفت: مقوله امنیت رکن اصلی هر نظامی است و بخش مهمی از امنیت و آرامش امروز کشور و جامعه مرهون تلاش و و مجاهدت جوانان مومن و انقلابی در نیروی انتظامی مقتدر و توانمند است.

وی با تبیین عوامل موثر بر احساس امنیت، امنیت را یکی از مهم‌ترین مؤلفه های‌ پیشرفت و توسعه هر کشور دانست و تاکید کرد: امروز احساس امنیت بیش از خود امنیت برای مردم اهمیت دارد و نیروی انتظامی در خط مقدم برخورد با ناهنجاری ها و اخلالگران امنیت اجتماعی است.

امام جمعه بابلسر با اشاره به شکل‌گیری انسان های شجاع، پاکدست، توانمند با نام شرط الخمیس در دوران خلافت امام‌علی‌(ع)، آن را به عنوان یکی از مصادیق تشکیلات نظامی در تمدن اسلامی خواند و تصریح کرد: سبز پوشان نیروی انتظامی با الگو گرفتن از مشی و سیره حضرت‌علی‌علیه‌السلام در جهت ایجاد آرامش و امنیت و آسایش تلاش می کنند.

وی، اقتدار نیروی انتظامی را امری بسیار مهم برشمرد و با اشاره به همراهی مردم به عنوان یکی از مؤلفه های مهم امنیت، خاطر نشان کرد: امروز نیروی انتظامی مرجع، ملجا و پناهگاه مردم است.

امام‌ جمعه‌ بابلسر، نیروی انتظامی را یکی از پایه‌های تأمین نظم و امنیت در کشور دانست و خاطر نشان کرد: پرسنل خدوم نیروی انتظامی و منادیان امنیت، همواره پیام‌آور آرامش و آسایش برای مردم هستند و آسایش خود را برای آسایش مردم فدا می کنند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و با همه توان در حفظ امنیت و آسایش جامعه تلاش می‌کند.

حجت‌الاسلام‌ ‌قلی‌پور، اقتدار نیروی انتظامی اقتدار نظام خواند و ابراز امیدواری کرد: ارتباط صمیمی با مردم و مردمی بودن نیروهای انتظامی در کنار اقتدار و شجاعت، آنها را به نماد امنیت توام با اقتدار، رأفت و مهربانی در جامعه تبدیل کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نیروی مقتدر انتظامی کشورمان اجازه هیچ گونه ناامنی از سوی مجرمان و انسان های نا اهل در جامعه را نخواهد داد، تصریح کرد: سبزپوشان نیروی انتظامی شبانه روزی در حال مجاهدت و جانفشانی هستند تا مردم ما در آرامش و امنیت کامل زندگی کنند.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران از نخستین روز پیروزی انقلاب تا به امروز همواره تلاش کردند با ایجاد ناامنی و تشویق در جامعه، مانع از پیشرفت و توسعه کشور شوند، افزود: اما نیروهای نیروهای مسلح کشورمان همواره با اقتدار مانع تحقق توطئه ها شدند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که امروز ایران اسلامی به برکت تلاش ها و مجاهدت های نیروهای مسلح به کشوری امن و مقتدر در منطقه تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: علیرغم تلاش همه دشمنان، این امنیت هر روز بیشتر می شود./950/پ۲۱۰/

ارسال نظرات