۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۶۹۱۶۸۵
نماینده ولی فقیه در مازندران:

اختلاس و حرام خوری حاصل باور نداشتن اصل «لا اله الا الله» است

اختلاس و حرام خوری حاصل باور نداشتن اصل «لا اله الا الله» است
مازندران - امام جمعه ساری گفت: کسی که اصل لا اله الا الله در زندگی او مطرح نیست دست به حرام خواری و اختلاس می زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در یادواره شهدا کوهستان بهشهر گفت: امنیت و آسایش امروز را مرهون ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم هستیم.

وی با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی تبلور لااله الاالله ملت ایران بوده است، افزود: برخی ها در داخل متأسفانه رفع مشکلات کشور را در گرو دوستی با آمریکا می دانستند و دچار چالش شدیم.

امام جمعه ساری با اشاره به این که پیشرفت ها و موفقیت های امروز کشور مرهون مجاهدت ها و جانفشانی های فرزندان این کشور در عرصه های مختلف است، ادامه داد: هرجا به خدا توکل کردیم و رهبری و تفکر جوانان انقلابی و نخبگان را سرلوحه امور قرار دادیم موفق بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که تفکری که مارابه غرب و شرق پیوند بدهد تفکر ضد لااله الاالله است، افزود: دنیا و آخرت ما را این ذکر آباد می کند و امنیت کشور را افرادی نظیر شهید سلیمانی که با این ذکر مانوس بودند تامین می کنند.

وی با بیان این که، سنگر های کلیدی دنیا از سوی لااله الاالله فتح می شود، گفت: کسی که لااله الاالله در زندگی اش مطرح نیست دست به حرام خواری و اختلاس می زند.

امام جمعه ساری با بیان این که مردم آزاری، مزدوری بیگانگان، ملت و مملکت فروشی با دستورات اسلام ناب محمدی(ص) فاصله دارد، خاطرنشان کرد: دفاع از انقلاب و نظام اسلامی جزء اصول مورد تأکید دین و ارزش های اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود به جایگاه آیت الله کوهستانی(ره) اشاره کرد و گفت: آیت الله کوهستانی(ره)، روی ذکر شریف لااله الا الله تاکید داشتند چنانکه این عالم ربانی می فرمودند روز قیامت آدم ها دوست دارند یک بار دیگر به دنیا بازگردند و یک لااله الا الله بگویند و بمیرند.

وی با بیان این که روستای کوهستان زادگاه عالم فقید آیت الله «محمدکوهستانی»(ره) است که اعتقاد و توصیه به کلمه لااله الا الله داشت، تصریح کرد: از این رو این روستا باید محل ترویج این ذکر باشد؛ نور این کلمه از این جا باید به شهرها و روستاهای دیگر اشاعه یابد./950/پ۲۱۰/

ارسال نظرات