۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۹۱۵۴۵
نماینده ولی فقیه در مازندران:

تبعیت از رهبری و عمل به فرامین ایشان، موجب عزت و اقتدار کشور است

تبعیت از رهبری و عمل به فرامین ایشان، موجب عزت و اقتدار کشور است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی، تبعیت از مقام معظم رهبری و عمل به فرامین ایشان را موجب عزت و اقتدار کشور در عرصه های مختلف دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در گردهمایی خادمان رضوی با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام رضا(ع) گفت: اشاعه فرهنگ و ترویج سیره و منش اهل بیت (ع) به ویژه فرهنگ ناب رضوی می‌تواند در رفع و کاهش بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی راهگشا باشد.

وی افزود: بهره گیری از آموزه‌های رضوی و شناخت ابعاد شخصیتی امام رضا(ع) می‌تواند تحول عظیمی در هر انسان دلداده‌ای ایجاد کند و این حضور میلیونی در بارگاه مطهر رضوی تجلی عشق و ارادت به ساحت مقدس اهل بیت (ع) به ویژه امام رضا (ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه به شیوه زندگی آن حضرت اشاره کرد و گفت: ایشان بهترین الگو برای سبک زندگی اسلامی هستند که باید ابعاد شخصیتی ایشان و حتی حیات سیاسی ایشان برای جامعه تبیین شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مسؤولیت حفظ دین امروز سنگین تر از صدر اسلام است، ادامه داد: در طول تاریخ دشمنان برای محو اسلام هزینه زیادی کردن و جنگ‌ها راه انداختند و امروز نیز این توطئه ها و دشمنی ها ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که انقلاب اسلامی با هدف تشکیل حکومت اسلامی کشوری مستقل برپا شد، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز به کشوری مقتدر و مستقل در جهان تبدیل شده است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که استقلال کشورها موجب هراس استکبار جهانی است، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به عنوان کشوری مستقل و مقتدر در جهان نقش آفرینی می کند و این موضوع موجب عصبانیت نظام سلطه شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به کارشکنی های استکبار جهانی در مسیر فناوری صلح آمیز هسته ای کشورمان اشاره کرد و گفت: این کارشکنی ها نمی تواند موجب عدم جلوگیری از پیشرفت کشورمان شود.

وی با اشاره به این که ایستادن دولت، مجلس و ملت پشت سر ولایت فقیه و گوش سپردن به حرف ایشان موجب پیشرفت کشور خواهد بود، ادامه داد: هرجا به فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب، عمل کردیم پیشرفت خوبی داشتیم.

امام جمعه ساری در ادامه با اشاره به برقراری رابطه میان دولت های به ظاهر اسلامی نوکر غرب با رژیم غاصب صهیونیستی، تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت(ع)، همین کشورها با حمایت از استکبار و مداخله، جنگ جهانی راه انداخته بودند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش پایانی سخنان خود به موضوع دو تابعیتی ها در کشور اشاره کرد و گفت: موضوع دوتابعیتی مدیران باید باجدیت دنبال شود، برخی از آنها به دنبال دست اندازی به منابع هستند تا از این راه به دنبال زندگی مرفه در خارج هستند./950/پ۲۱۰/

ارسال نظرات