۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۶۹۱۸۸۸
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی:

نباید مراجعه کنندگان با کاغذ بازی در ادرات سرگردان شوند

نباید مراجعه کنندگان با کاغذ بازی در ادرات سرگردان شوند
مازندران - امام جمعه ساری از وجود کاغذ بازی در نهادها و ادارات انتقاد کرد و گفت: متأسفانه در برخی ادارات به هر شیوه ای مراجعه کننده سرگردان و سردوانده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در یاداوره شهدای جهاد کشاورزی مرکز استان با گرامیداشت ماه ربیع الاول، هفته وحدت را یکی از مناسبت های مهم این ماه معرفی کرد و گفت: وحدت و انسجام یکی از بزرگترین توصیه های اولیاء الهی به خصوص امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا است.

وی با بیان این که دشمن از وحدت و انسجام میان قومیت ها و مذاهب ناراحت و عصبانی است، افزود: ایجاد تفرقه و اختلاف میان مذاهب اسلامی یکی از حربه های اصلی دشمن است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که شهدا به ملت، مملکت و آب و خاک این کشور خیانت نکردند بلکه برای حفظ این کشور جان شیرین خود را نیز فدا کردند، خاطرنشان کرد: اما در مقابل ملی گراها، لیبرال ها و نهضت آزادی به اسم ملت وابسته به غرب بوده و هستند و منافع غیر ملت از منافع ملت مهم تر است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که باید در انتخابات مراقب باشیم چه کسی را می خواهیم انتخاب کنیم، گفت: اگر خدای ناکرده به عناصر نااهل رأی دهیم در جرائم آنها شریک خواهیم بود.

وی با بیان این که هم کاندیدا شدن و هم رأی دادن در نظام اسلامی مسؤولیت مهم است، افزود: متأسفانه برخی ها با لابی گری های غلط در جریان انتخابات تلاش می کنند آن کرسی را تصاحب کنند که هر ثانیه نشستن در آنجا جهنمی برای آن فرد خواهد بود.

امام جمعه ساری با بیان این که تنها برگزاری یادواره شهدا کافی نیست بلکه باید انتظار شهدا را براورده کنیم، خاطرنشان کرد: جهاد سازندگی دیروز انتظار شهدا را هم در حوزه سازندگی درون کشور و هم در دفاع مقدس برآورده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به این که مجموعه جهاد سازندگی در هشت سال دفاع مقدس جز سنگرسازان بی سنگر بود و پس از آن نیز با حضور پررنگ در روستاها در جهت محرومیت زدایی گام برداشت، افزود: این نهاد ارزنده چه در جهاد خدمت و چه در جهاد نظامی و دفاعی خوش درخشید.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که چنین روحیه جهادی و انقلابی الگوی همه ما است، گفت: امروز همه نهادهای ما باید از چنین روحیه ای برخوردار باشند نه این که به اداراتی فشل که تنها به کار مردم گره می زنند تبدیل شوند.

امام جمعه ساری از وجود کاغذ بازی در نهادها و ادارات انتقاد کرد و افزود: متأسفانه به هر نحوی مراجعه کننده در ادارات دولتی سرگردان و سردوانده می شود.

وی در پایان سخنان خود گفت: ملاک ها و معیارها از این انگیزه خدایی، الهی و اخلاص به سوی انگیزه های دیگر تغییر جهت داده است که نباید این گونه باشد./950/پ۲۱۰/

ارسال نظرات