۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۶۹۲۲۳۹
نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

نیروی انتظامی نماد و الگوی اخلاق باشد

نیروی انتظامی نماد و الگوی اخلاق باشد
کردستان ـ حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: نیروی انتظامی باید به عنوان نماد و الگوی اخلاق برای جامعه باشد زیرا ما در کشوری اسلامی و اخلاق مدار زندگی می کنیم.

به گزارش خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار با فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استانن کردستان اظهار داشت:  خوشبختانه شاهد جایگاه رفیع نیروهای انتظامی در  بین مردم هستیم و باید قدر این ملت را به خوبی بدانیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: لباسی که شما عزیزان نظامی و انتظامی بر تن دارید برای هر کسی ارزشمند است و به نوعی به جامعه و مردم آرامش و امید می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: نیروی انتظامی و مرزبانی در انجام وظیفه شب و روز نمی شناسد، ولی با این بعضا دیده می شود که برخی از شهروندان با این عزیزان رفتار مناسبی ندارد ولی باید گفت که تمام ماموران دولتی در راستای انجام وظیفه خود کار می کنند.

این استاد حوزه علمیه کردستان گفت: البته انتظار داریم که نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی با مردم به مانند گذشته رفتار شایسته ای داشته باشد تا همچنان مردم اعتماد خود را نسبت به نیروهای مسلح حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: نیروی انتظامی باید به عنوان نماد و الگوی اخلاق برای جامعه باشد زیرا ما در کشوری اسلامی و اخلاق مدار زندگی می کنیم./د101/

ارسال نظرات