۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۶۹۲۲۵۲
معاون آموزش حوزه علمیه برادران لرستان مطرح کرد؛

شرکت ۳۰ نفر از اساتید لرستان در دوره آموزشی دانش افزایی ادبیات عرب

شرکت ۳۰ نفر از اساتید لرستان در دوره آموزشی دانش افزایی ادبیات عرب
لرستان - حجت الاسلام موسوی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی دانش افزایی ادبیات عرب گفت: در این دوره ۳۰ نفر از اساتید حوزه علمیه شرکت داشتند.

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: دوره آموزشی دانش افزایی ادبیات عرب ویژه اساتید مدارس علمیه استان لرستان برگزار شد.

معاون آموزش حوزه علمیه برادران لرستان افزود: در این دوره آموزشی ۳۰ نفر از اساتید حوزه علمیه استان شرکت داشتند و مهارت های دانش افزایی را زیر نظر حجت الاسلام حسین شیرافکن، از اساتید ادبیات عرب حوزه علمیه قم فراگرفتند.

وی در ادامه از برگزاری نشست تخصصی انجمن های علمی حوزه علمیه استان لرستان خبر داد و افزود: این نشست 22 مهر با حضور مسؤول دبیرخانه انجمن های علمی حوزه علمیه در خرم آباد برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: در این نشست وظایف و اختیارات شوراهای علمی تخصصی و برنامه 6 ماهه شوراهای علمی، تبیین و تشریح می شود.

وی بررسی و تحلیل فعالیت های علمی انجمن های علمی حوزه علمیه لرستان را از دیگر محورهای نشست تخصصی انجمن های علمی حوزه علمیه عنوان کرد که با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان و مدیران حوزه علمیه برگزار می شود./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات