۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۶۹۲۳۱۶

سازمان نشر آثار روحانیون در دفاع مقدس با مرکز خدمات تفاهم نامه امضا کرد

سازمان نشر آثار روحانیون در دفاع مقدس با مرکز خدمات تفاهم نامه امضا کرد
نشست مرکز خدمات و سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیون در دفاع مقدس به منظور ارتقای فرهنگ عمومی و نهادینه سازی ارزش‌های اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیون در دفاع مقدس با حضور در مرکز خدمات با حجت الاسلام و المسلمین میر محمدی رئیس این مرکز دیدار و گفت و گو کرد.

در این نشست مرکز خدمات و سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیون در دفاع مقدس به منظور ارتقای فرهنگ عمومی و نهادینه سازی ارزش‌های اسلامی در جامعه روحانیون تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

تکریم و تجلیل از طلاب رزمنده از مصوبات و برنامه های آتی در نظر گرفته شد و علاوه بر آن جمع‌آوری اسناد و ثبت و ضبط آثار هنری، شفاهی و مکتوب مرتبط با نقش روحانیت در عرصه‌های مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت و انقلاب اسلامی نیز مورد تأکید قرار گرفت.

حمایت از مؤسسات مردم نهاد حوزوی مبلغ جهاد و مقاومت، همکاری در طراحی و برپایی همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و تعمیق برنامه‌های فرهنگی – تربیتی و برگزاری نشست‌های علمی با موضوع نقش روحانیت در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی، از جمله بندهای این تفاهم‌نامه هستند.

ارسال نظرات