۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۶۹۲۳۳۲
دستور دبیرکل مجلس وحدت مسلمین به کل نمایندگی ها در پاکستان؛

مراسم هفته وحدت پررنگ تر از سال های گذشته برگزار شود

مراسم هفته وحدت پررنگ تر از سال های گذشته برگزار شود
حجت الاسلام والمسلمین جعفری با صدور پیامی از نمایندگی های سراسر پاکستان خواست که امسال مراسم هفته وحدت را پررنگ تر از سال های گذشته برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با ارسال پیامی به دفاتر نمایندگی های سراسر پاکستان، خواست که امسال مراسم هفته وحدت را پررنگ تر از سال های گذشته برگزار کنند.

درآین پیام آمده است: هفته وحدت یادگار ارزشمند رهبرکبیر انقلاب اسلامی ایران مرجعیت عظمای جهان اسلام حضرت امام خمینی (ره) است، امام راحل اختلاف در تاریخ ولادت پیامبر اسلام(ص) را به فرصت عظیم اتحاد اسلامی تبدیل کردند تا دشمن قسم خورده جهان اسلام در برنامه های توطئه آمیز خود ناکام بماند.

وی در پیام خود تاکید کرد: امسال دشمن با روش های مختلفی تلاش کرد تا فضای امن پاکستان را مسموم کند و اختلافات مذهبی شیعه و سنی را شعله ور کرده آنان را به جان هم بیاندازد که الحمد لله با واکنش به موقع و عکس العمل خوب رهبران دینی شیعه و اهل سنت با ناکامی روبرو شد، به همین سبب امسال مراسم و جشن های هفته وحدت از اهمیت ویژه برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری خطاب به رهبران، نمایندگان، دبیرهای ایالتی و مسئولین منطقه ای مجلس وحدت مسلمین، گفت: در راهپیمایی ها، همایش ها، اجلاس و دیگر مراسم روز ولادت پیامبر اسلام(ص) که از سوی برادران اهل سنت برگزار می شود، حتما حضور یابید، گل و شیرینی پخش کنید تا نمای زیبای اتحاد اسلامی بین شیعه و اهل سنت ترسیم شود./988/

مراسم هفته وحدت پررنگ تر از سال های گذشته برگزار شود

ارسال نظرات