۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۹۲۴۲۱
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

وحدت مسلمانان جهان را در تمام ابعاد متحول می کند

وحدت مسلمانان جهان را در تمام ابعاد متحول می کند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: مسلمین از آن چنان توانایی برخوردار است که بی شک اگر با هم متحد شوند می توانند جهان را در تمام ابعاد متحول کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: وحدت نیاز مهم و اصلی برای عبور جهان اسلام از چالش هایی است که مستکبرین در مسیر راه ماه قرار داده اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: تاریخ اسلام از همان ابتدا تاکنون با پدیده تلاش مستکبران برای  ایجاد تفرقه و فتنه روبرو بوده است، بنابراین یک فرد مسلمان باید با بصیرت در مقابل فتنه  انگیزی دشمنان دین خدا بسیار هوشیار عمل کند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: جهان اسلام از آن چنان توانایی برخوردار است که بی شک اگر با هم متحد شوند می توانند جهان را در تمام ابعاد متحول کنند بنابراین از این رو استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تمام تلاش خود را می‌کند که مقابل این موج بیداری اسلامی که از منطقه شروع شده، بایستد.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: روز گذشته کنگره بزرگ و سراسری گرامیداشت سالروز شهادت چهارمین شهید محراب، شهید اشرفی اصفهانی در کرمانشاه برگزار شد، این شهید مجاهد 25 سال صادقه به مردم این استان خدمت کرد و همواره اخلاص را مسیر راه خود قرار داده بود.

امام جمعه کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: باید اجازه ندهیم یاد و  نام شهدا، عالمان دینی و... در جامعه اسلامی به دست فراموشی سپرده شوند، زیرا این عزیزان سرمایه معنوی و فرهنگی ما محسوب می شوند./1400/

ارسال نظرات