۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۶۹۲۵۴۳
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

امام راحل با استفاده از معرفت حقیقی، رژیم شاهنشاهی را سرنگون کردند

امام راحل با استفاده از معرفت حقیقی، رژیم شاهنشاهی را سرنگون کردند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: همه انسان ها از هر دین و مسلکی نیازمند یک عقیده در باطن خویش هستند که این عقیده مسیر حرکت معنوی را برای ما روشن می سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در همایش هفته عقیدتی سیاسی ارتش که با حضور استاندار، فرماندهان نظانی و انتظامی و ... برگزار شد، عنوان کرد: همه ما به نوعی نیازمند عقیدتی سیاسی در زندگی خویش هستیم زیرا هنر اصلی عقیدتی سیاسی این است که در لحظات حساس از ما دستگیری کند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: برگزاری عقیدتی برای جامعه بسیار مثمر ثمر است به گونه ای که این دست از برنامه های عقیدتی برای ما معرفتی بزرگ به دنبال خود خواهد داشت.

وی افزود: شهید علامه مطهری با علم و دانشی که در حوزه معرفتی و دینی داشت بازهم خود را شیفته سیره و منش امام راحل می دانست زیرا امام خمینی(ره) در سن 80 سالگی توانست با استفاده از حقیقت و معرفت واقعی پایه های رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کند.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: اکنون بیش از 1.5 میلیارد از جمعیت جهان را مسلمین تشکیل می دهند که این جمعیت بزرگ انسانی صبح، ظهر و شام با گفتن اذان بر حقیقت و رسالت پیامبر اکرم(ص) شهادت می دهند که این نشان دهنده جوهره رسالت است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ادامه سخنان خود اظهار داشت: یکی از ویژگی های بارز دین این است که رنگ کهنگی به خود نمی گیرد بلکه هر لحظه خود را به روز می کند به گونه در دوران حیات رسول اکرم(ص) این حضرت به بلال می فرمودند که برای اقامه نماز هر روز و شب اذان بگوید.

وی تصریح کرد: همه انسان ها از هر دین و مسلکی نیازمند یک عقیده در باطن خویش هستند که این عقیده مسیر حرکت معنوی را برای ما روشن می سازد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: باید امروز با توجه به شرایط جهان و کشورهای پیرامون قدر انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را به خوبی درک کنیم، زیرا تمام دنیا به کلمه کلمه گفتار رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه دارد./1400/پ210/

ارسال نظرات