۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۹۲۷۷۱

ترویج معارف مهدویت در حلقه‌های هفتگی آستان قم

ترویج معارف مهدویت در حلقه‌های هفتگی آستان قم
حلقه های معرفتی مهدویت به صورت نشست های مستمر در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها هر هفته برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، همزمان با آغاز ماه ربیع و آغاز امامت امام زمان(عج) امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت با هدف ترویج معارف مهدویت حلقه‌های معرفتی هفتگی را با محوریت مباحث مهدویت و انتظار برگزار می‌کند.

حلقه معرفتی «آثار فوائد وجود امام زمان(عج) در عصر غیبت» در نوبت صبح روز یک‌شنبه از ساعت ۱۰:۳۰ با سخنرانی خانم مؤمنی در رواق حضرت خدیجه(س) برگزار می‌شود.

همزمان با نوبت صبح روزسه شنبه نیز حلقه معرفتی «مهدویت و انتظار» با سخنرانی خانم یوسفیان برگزار خواهد شد.

حلقه معرفتی «ویژگی‌های دولت کریمه» همزمان با نوبت عصر روز پنج‌شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۷ در رواق حضرت خدیجه(س) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود و سخنرانی این محفل معارفی را خانم الهی‌پور از استادان حوزه علمیه خواهران قم برعهده دارد.

اضافه بر این مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها نیز دوره‌های حضوری و مجازی معارف مهدوی را برای گروه سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال در واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث برگزار می‌کند.

همچنین مباحث مرتبط با مهدویت برای گروه سنی کودک و نوجوان برای دختران کودک و نوجوان در کانال‌های«شده‌ام ۹ ساله» و «معصومانه» در قالب تصویر نگاشت، پادکست، کتاب صوتی و کلیپ، موشن گرافی و انیمیشن‌های مرتبط با مهدویت و ظهور به صورت روزانه و هفتگی منتشر می‌شود.

لازم به ذکر است، حلقه های معرفتی مهدویت به صورت نشست های مستمر در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها هر هفته برگزار می‌شود و بانوان با حضور در این حلقه ضمن آموختن مباحث مرتبط با مهدویت و ظهور، فرهنگ انتظار و تربیت نسل منتظر و فرزندان مهدوی می توانند پرسش سؤال‌های خود را با کارشناسان امور فرهنگی خواهران در میان گذشته و پاسخ پرسش های خود را دریافت کنند.

ارسال نظرات