۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۶۹۲۸۱۲
سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

هفته وحدت یادگار ارزشمند امام خمینی است + تصویر

هفته وحدت یادگار ارزشمند امام خمینی است + تصویر
به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اسلام(ص) و هفته وحدت راهپیمایی با حضور علما، شخصیت های منطقه و اقشار مختلف مردم در منطقه جیکب آباد ایالت سند پاکستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین ‌الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در راهپیمایی که به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اسلام(ص) و هفته وحدت با حضور علما، روحانیون، شخصیت های منطقه و تعداد زیادی از عموم مردم در منطقه جیکب آباد ایالت سند پاکستان برگزار شد، حضور یافت و سخنرانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دومکی در سخنان خود با بیان این که شخصیت سید الانبیاء حضرت محمد مصطفی(ص) رحمت برای جهانیان و نعمت بزرگی است که خداوند متعال بر بندگان خود ارزانی داشته است، ابراز داشت: همه ما بر این نعمت از خداوند متعال سپاس گزار باشیم که برای هدایت بندگان پیامبر معصوم را مبعوث کرد تا علم تهذیب نفس، کتاب و حکمت الهی را به ما بیاموزد.

وی با اشاره به این که هفته وحدت یادگار ارزشمند رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است، اظهار داشت: مسلمانان در ایام مبارک و مقدس سالروز ولادت پیامبر ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و اله وسلم اختلافات جزئی را کنار گذاشته به مشترکات دینی توجه کنند و با اتحاد و همدلی، رویاهای شوم دشمنان اسلام را ناکام سازند.

سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان با تاکید به این که پیروان مذهب اهل سنت براداران ما هستند و شیعه و اهل سنت دو بازوی قوی دین مبین اسلام اند، تصریح کرد: شیعه و سنی باهم پیام قرآن کریم و رسول اسلام(ص) را متنشر کنند و به گوش جهانیان برسانند تا جهان استکبار در سیاست های اسلام ستیزانه خود ناکام شود و پیام های اسلام هراسی اثری نداشته باشد.

وی در آخر گفت: مجلس وحدت مسلمین پاکستان به مناسبت هفته وحدت مراسم متعددی در نقاط مختلف پاکستان برگزار می کند و هدف آن ترویج اتحاد و برادری، نابودی اختلافات و توطئه های فرقه ای و مذهبی است./988/

ارسال نظرات