۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۹۲۹۰۳
به همت مرکز معرفت و مهارت دانشگاه رضوی؛

دوره سبک زندگی سالم بر پایه طب ایرانی اسلامی برگزار می شود

دوره سبک زندگی سالم بر پایه طب ایرانی اسلامی برگزار می شود
خراسان رضوی - به همت مرکز معرفت و مهارت دانشگاه علوم اسلامی رضوی دوره سبک زندگی سالم بر پایه طب ایرانی اسلامی توسط احمدرضا شریفی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، مرکز معرفت و مهارت دانشگاه علوم اسلامی رضوی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله، دوره سبک زندگی سالم بر پایه طب ایرانی اسلامی را برای آموزش شیوه های صحیح زندگی سالم و راه های علمی جهت پیشگیری از بیماری ها برگزار می کند.

علاقمندان می توانند تا تاریخ هشتم آبان ماه از طریق سایت https://maharat.razavi.ir  در این دوره ثبت نام کرده و با گذران آن، در پایان گواهی نامه حضور در دوره را از مرکز معرفت و مهارت دانشگاه علوم اسلامی  رضوی دریافت کنند.

مباحث این دوره شامل مقدمات و کلیات،  شناخت انسان در طب سنتی (تفاوتهای فردی اشخاص)، اصول شش گانه زندگی سالم در خوردنی ها و آشامیدنی ها و اصول شش گانه زندگی سالم در ورزش و نشاط می شود.

اصول شش گانه زندگی سالم در آب و هوا و عارضه های نفسانی، اصول شش گانه زندگی سالم در خواب و بیداری و پاکسازی بدن از مواد زائد و آشنایی با فواید خوردنی های رایج نیز از دیگر موضوعات قابل طرح در این دوره خواهد بود.

گفتنی است این دوره در پانزده جلسه با شرکت عموم علاقه مندان خواهر و برادر به صورت مجازی برگزار می شود./933/پ203/

جواد رستمی
ارسال نظرات