۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۶۹۲۹۱۹
امام جمعه شهرستان پاوه:

دشمن تقابل خود با جهان اسلام را به جبهه های فرهنگی و عقیدتی کشانده است

دشمن تقابل خود با جهان اسلام را به جبهه های فرهنگی و عقیدتی کشانده است
کرمانشاه ـ ماموستا قادری گفت: دشمنان امروز جنگ نظامی را کنار گذاشته است و تقابل خود با جهان اسلام را به جبهه های فرهنگی و عقیدتی کشانده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری امروز در مراسم جشن وحدت که در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: تلاش شبانه روزی دشمنان این است که جهان اسلام هرگز روی آرامش و وحدت را نبیند و برای رسیدن به این هدف خود دست به هر توطئه ای می زنند.

امام جمعه پاوه گفت: برای در امان بودن از توطئه های تفرقه انگیز دشمنان باید با شخصیت رسول اکرم(ص) که خداوند متعال در قرآن به عمر و حیات ایشان بارها قسم خورده اند بیشتر از گذشته آشنا شویم زیرا سیره این پیامبر عظیم الشان بر سبیل وحدت است.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود تاکید کرد: مردم اهل سنت و کُردنشین همواره دل در گروه اسلام و رسول اکرم داشته و دارند و با نگاهی تاریخی متوجه می شویم که جشن میلاد پیامبر(ص) سابقه طولانی در بین این قوم دارد.

ماموستا قادری در بخش دیگری از بیانات خود اظهار داشت: برگزاری نشست های مشترک بین روحانیون و علمای اهل سنت و اهل تشیع به مانند نشست امروز بسیار مهم و حیاتی است و زمینه ای برای وحدت به معنای واقعی خواهد شد، بنابراین باید این نوع نشست و همایش بیشتر شود.

امام جمعه پاوه تصریح کرد: سابقا کسی با برگزاری جشن میلاد رسول اکرم هیچ مخالفتی نداشت، ولی از زمانی که این مراسم ها باعث وحدت و انسجام بین برادران دینی می شود، شاهد دشمنی گروه های سفلی و تکفیری به ویژه وهابیون هستیم و با استفاده از رسانه های خود همواره دست به تخریب و... می زنند.

ماموستا قادری در پایان سخنان خود عنوان داشت: دشمنان امروز جنگ نظامی را کنار گذاشته است و تقابل خود با جهان اسلام را به جبهه های فرهنگی و عقیدتی کشانده اند به نحوی که با ترویج بدحجابی، اشاعه فساد، تخریب بنیاد خانواده، گسترش اعتیاد و... به دنبال از بین بردن داشته های جهان اسلام است./1400/پ210/

ارسال نظرات