۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۶۹۳۰۳۲
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

با حمایت های لازم از جوانان و ورزشکاران از سرخورده شدنشان جلوگیری کنیم

با حمایت های لازم از جوانان و ورزشکاران از سرخورده شدنشان جلوگیری کنیم
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: نباید اجازه دهیم که ورزشکاران و جوانان به خاطر مسائل بی اهمیت سرخورده و دلزده شوند، باید همواره از این قشر حمایت های لازم را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به مناسبت هفته وحدت امروز مدیرکل و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با آیت الله مصطفی علما دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در سخنانی بیان داشت: باید نگاه مسؤولان و دولتمردان به جوانان و ورزش نگاهی جامع و کاربردی باشد و در این نگاه برنامه ریزی های اساسی صورت گیرد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه گفت: نباید اجازه دهیم که ورزشکاران و جوانان به خاطر مسایل بی اهمیت سرخورده و دلزده شوند، باید همواره از این قشر حمایت های لازم را داشته باشیم زیرا حفظ سلامتی و شادابی جوانان آینده کشور و نظام را تضمین می کند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه اظهار داشت: یکی از کارهایی که مسؤولان باید بدان توجه داشته باشند، تلاش برای یافتن استعدادهای بی شمار در بین جوانان است، نباید اجازه دهیم که این استعداد هدر بروند.

آیت الله علما با اشاره به اینکه اسلام نگاه بسیار ویژه ای به ورزش دارد، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ارتباط بین جوانان و ورزش می فرمایند « به ورزش جوانان اولویت دهید، زیرا  از طریق ورزش بهتر می توان استعداد های جوانان را شناسایی و  آن ها را جذب کرد».

امام جمعه کرمانشاه در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: داروی جوانان ورزش است، باید میدان را برای حضور جوانان چه دختران و چه پسران آماده کنیم تا استعدادهای آنان شکوفا شوند و در این مسیر نباید تنها نگاهمان به کمک ها و امکانات دولتی باشد، بلکه خود مردم نیز باید در این حوزه نقش آفرین باشند./1400/پ210/

ارسال نظرات