۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۶۹۳۱۴۵
امام جمعه گرگان:

تشدید نفاق و ایجاد جنگ بین شیعه و سنی راهبرد اصلی امپریالیسم در منطقه است

تشدید نفاق و ایجاد جنگ بین شیعه و سنی راهبرد اصلی امپریالیسم در منطقه است
گلستان - آیت الله نورمفیدی گفت: تشدید نفاق و ایجاد جنگ بین شیعه و سنی راهبرد اصلی امپریالیسم در منطقه است که بنا به ویژگی های هر کشور اهداف خاصی را دنبال می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا در گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار داشت: اقدامات خرابکارانه و دخالت‌های آمریکا در کشورهایی نظیر عراق و لبنان سوریه یمن و افغانستان خسارت‌های زیادی به ثبات و امنیت این کشورهای اسلامی وارد کرده است.

وی ادامه داد: تشدید نفاق و ایجاد جنگ بین شیعه و سنی راهبرد اصلی امپریالیسم در منطقه است که بنا به ویژگی های هر کشور اهداف خاصی را دنبال می‌کنند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مومنان و سردمداران امت‌های اسلامی باید هوشیار باشند و وارد دامی که آمریکا برای ایجاد جنگ بین شیعه و سنی پهن کرده است نشوند.

امام جمعه گرگان به فعالیت و رفتار آمریکا در لبنان اشاره کرد و افزود: اعمال تحریم‌ های گوناگون و دخالت‌های آمریکا در لبنان امنیت داخلی و اقتصادی این کشور را ویران کرده است.

وی تاکید کرد: فعالیت مجدد داعش در افغانستان پس از خروج نظامیان آمریکایی بیانگر یک توطئه بزرگ است

آیت الله نورمفیدی گفت: داعش زیر پرچم "لا اله الا الله" به فعالیت می پردازند اما تمام فعالیت های آنان در راستای اهداف استکبار انجام می شود.

ارسال نظرات