۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۶۹۳۱۵۳
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

دشمن در فضای مجازی به دنبال تحریف دستاورد‌های انقلاب است/ هوشیار باشیم

دشمن در فضای مجازی به دنبال تحریف دستاورد‌های انقلاب است/ هوشیار باشیم
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: دشمن درفضای مجازی به دنبال تحریف دستاورد‌های انقلاب اسلامی و ناامید کردن جوانان ما است.
به گزارش خبرگزاری رسا از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز وحدت بخش جمعه این هفته سمنان که در مصلی این شهر برگزارشد اظهار داشت: فضای مجازی در کنار فرصت‌ها، تیغ دولبه‌ای است که دشمنان برای تحریف دستاورد‌های انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند و باید آحاد جامعه هوشیار باشند و با اقناع افکار عمومی دشمن را در رسیدن به افکار شوم ناکام بگذارند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی باید برای جوانان به منظور خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان تبیین شود.

امام جمعه سمنان با اشاره به این که افزایش قیمت نان معیشت مردم را دشوار کرده است اظهار داشت: افزایش هزینه پخت، موجب افزایش قیمت نان شده است، ولی اکنون ضرورت دارد نظارت بر کیفیت پخت نان به صورت مستمر انجام شود.

وی اضافه کرد: در یک بازه زمانی تمام استان‌ها افزایش قیمت نان را در اواخر سال گذشته و ابتدای امسال داشتند، ولی استاندار سابق سمنان افزایش قیمت را اجرا نکرد و ناچار این افزایش در ابتدای کار استاندار جدید اجرا شد.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی تصریح کرد: مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و در سطح وزارتخانه برای درخشش ورزشکاران استان در بخش همگانی و قهرمانی طی یک دوره بلند مدت برنامه تعریف کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تأکید کرد: ورزش همگانی نقشی مهم در تامین سلامت جسمی و روحی جامعه دارد و باید فرهنگ ورزش کردن در جامعه با کمک رسانه ترویج یاید.

امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: تقوا و پرهیزکاری لازمه سعادت در زندگی است و توصیه می‌شود نمازگزاران همواره تقوا پیشه کنند تا عاقبت به خیر شوند./۹۷۷/
جواد رمضانیان
ارسال نظرات