۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۶۹۳۱۵۸
امام جمعه همدان:

نگاه مسؤولان تازه منصوب شده به مشکلات اقتصادی مردم باشد

نگاه مسؤولان تازه منصوب شده به مشکلات اقتصادی مردم باشد
همدان - حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: مسؤولان تازه منصوب شده با رویکرد اقتصادی قوی برای برآورده کردن خواسته های مردم و حل و فصل مشکلات اقتصادی تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: مشکل اصلی استان همدان بیکاری است که حل آن نیاز به نگاه اشتغال محور مسئولان دارد.

وی اضافه کرد:‌ همدان دارای ظرفیت های صنعتی غنی است و انتظار داریم استاندار جدید برای جذب سرمایه گذار و توسعه اقتصادی و رونق اشتغال در این استان تلاش کند.

امام جمعه همدان با قدردانی از سیدسعید شاهرخی استاندار سابق همدان گفت: در زمان مدیریت وی پروژه های مهمی در سطح استان اجرا شد و مردم همدان این خدمات را فراموش نمی‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی همچنین از زحمات عباس صوفی شهردار سابق همدان قدردانی کرد و افزود:‌ شهردار جدید با روحیه جهادی و در سایه تعامل با شورای شهر برای گشایش گره مشکلات موجود بکوشد.

وی از مردم خواست حامی نماینده دولت در استان همدان باشند تا او در سایه وحدت و همدلی بتواند برای رفع مشکلات اقتصادی همچون گرانی و نوسانات بازار گام های مثبتی بردارد.

خطیب نماز جمعه همدان خاطرنشان کرد:‌ اگر چه انتصاب شهردار و استاندار جدید مطابق با سلیقه برخی ها نیست اما همه مردم استان، گروه ها و جناح ها باید به این انتخاب خرسند و امیدوار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی با اشاره به اینکه عده ای به دنبال سهم خواهی از استاندار جدید هستند تصریح کرد: در عزل و نصب مدیران دخالت نکنند تا استاندار فارغ از نگاه سیاسی با همکاری مجموعه های دلسوز بتواند اشخاص کارآمد و توانمند را برای پست های مدیریتی انتخاب کند.

وی همچنین از استاندار جدید درخواست کرد: میدان را برای جوانترها بازکند و توجه جدی به قشر جوان استان داشته باشد.

ارسال نظرات