۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۶۹۳۱۷۸

برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و جشنواره قرآنی رحمت للعالمین در هند

برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و جشنواره قرآنی رحمت للعالمین در هند
بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، جشنواره خوشنویسی قرآنی «رحمت للعالمین» و مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر قرآنی هند با همت خانه فرهنگ دهلی نو برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، همزمان با هفته وحدت، میلاد پیامبر اسلام و رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق علیهما السلام بیست و دومین مسابقه سراسری قرآن کریم، جشنواره خوشنویسی قرآنی «رحمت للعالمین» و مراسم تجلیل از پنج پژوهشگر برجسته قرآن کریم از کشور هندوستان، با همت خانه فرهنگ دهلی نو، از فردا شنبه، ۱ و ۲ آبان ماه ۱۴۰۰ هجری شمسی مصادف با ۲۳ و ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱ میلادی، به مدت دو روز برگزار می شود.

بنا به این گزارش در مسابقه سراسری قرآن کریم پنجاه تن از قاریان قرآن از مناطق مختلف هندوستان در حضور داوران بین المللی از کشور هندوستان و ایران مسابقه خواهند داد.

افتتاحیه این مسابقه امروز جمعه در حضور داوطلبان، شخصیت ها و علاقه مندان در سالن همایش های خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو برگزار شد و از فردا به مدت دو روز مسابقه آغاز خواهد شد و شرکت کنندگان باهمدیگر رقابت خواهند کرد.

از بین افراد برگزیده در رشته های قرائت و حفظ قرآن کریم از سه نفر تقدیر بعمل خواهد آمد و علاوه بر این جهت شرکت در مسابقات بین المللی قران کریم در جمهوری اسلامی ایران معرفی خواهند شد.

باضافه مراسم افتتاحیه جشنواره خوشنویسی قرانی رحمت للعالمین، فردا شنبه ساعت ۱۶ بعد از ظهر با حضور خوشنویسان ایران وهند برگزار می شود و مراسم تجلیل از پنج پژوهشگر برجسته قرانی هندوستان، روز یکشنبه ساعت شش و نیم بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می گردد.

در این مراسم از حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید شهوار حسین نقوی، پرفسور غلام یحیی انجم، پرفسور خسرو قاسم، مولانا سید محمد غیاث الدین مظاهری و مولانا محمد شمشاد رحمانی بخاطر فعالیت های قرانی تجلیل خواهد آمد./988/

برگزاری ۲۲ دومین مسابقه قران و جشنواره قرانی رحمت للعالمین در هند

برگزاری ۲۲ دومین مسابقه قران و جشنواره قرانی رحمت للعالمین در هند

ارسال نظرات