۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۶۹۳۲۶۹
برای ساماندهی مباحث فرهنگی و عقیدتی؛

۷ پایگاه اجتماعی توسط روحانیون جهادی در حاشیه شهر کرمانشاه احداث شد

۷ پایگاه اجتماعی توسط روحانیون جهادی در حاشیه شهر کرمانشاه احداث شد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام احمدی گفت: برای ساماندهی مباحث فرهنگی و عقیدتی با حمایت و فعالیت روحانیون جهادی 7 پایگاه اجتماعی در مناطق حاشیه ای شهر کرمانشاه احداث شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در دیدار با امامان محله شهر کرمانشاه در سخنانی عنوان داشت: در قرآن کریم، خداوند خطاب به رسول اکرم(ص) می فرماید «پیامبر با مردم با نرم خویی صحبت کن زیرا اگر با مردم مهربان نباشی آنها از اطرافت پراکنده خواهند شد» که این آیه دلالت بر اهمیت اخلاق نیکو در نزد خداوند و دین اسلام دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در ادامه گفت: توجه و اولویت اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه به 400 هزار حاشیه نشین در این شهر است و در این راستا برنامه ها و کارهای فرهنگی متنوعی انجام گرفته شده است.

این استاد حوزوی ادامه داد: برای ساماندهی مباحث فرهنگی و عقیدتی با حمایت و فعالیت روحانیون جهادی 7 پایگاه اجتماعی در مناطق حاشیه ای شهر کرمانشاه احداث شده است.

حجت الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: باید اذعان کرد که کرمانشاه از ناهنجاری های بی شماری همانند اعتیاد، بیکاری، طلاق و... رنج می برد که اگر از هم اکنون به فکر حل این مشکلات نباشیم در آینده باید هزینه های بسیاری در این باره بپردازیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار داشت: تبلیغات اسلامی برای شناسایی و رفع مشکلات اجتماعی از خود مردم و جامعه استفاده می کند به نحوی که حل مشکلات توسط خود مردم حل می شوند که این کار در قالب طرح مهرواره انجام می گیرد.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: طبق آمار 13 محله از محلات شهر کرمانشاه جزو حاشیه محسوب می شوند که بدین منظور گروه های جهادی در این محلات آسیب پذیر فعالیت انجام می دهند./1400/پ210/

ارسال نظرات