۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۶۹۳۲۸۴
نماینده ولی فقیه در همدان:

سهم خواهی در حکومت اسلامی محکوم است

سهم خواهی در حکومت اسلامی محکوم است
همدان ـ حجت الاسلام و المسلمین شعبانی با اشاره به اینکه مشورت‌پذیری به عنوان سنت پیامبر اکرم(ص) در اولویت باشد، گفت: سهم‌خواهی همیشه محکوم است.

به گزارش خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی امروز در آیین تودیع و معارفه استاندار همدان با تقدیر از خدمات استاندار همدان اظهار کرد: از زحمات و خدمات آقای شاهرخی در استان همدان که به دور از حاشیه‌ها در جهت توسعه استان تلاش کردند تشکر می‌کنیم.

وی افزود: حضور آقای قاسمی‌فرزاد با روحیه جهادی و بسیجی در استان همدان به طور قطع به پیشبرد توسعه و اهداف استان کمک می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در سیره پیامبر اکرم (ص) هیچ مدیری بدون توکل به پروردگار عالم نمی‌تواند موفق باشد، گفت: همواره پیامبر اسلام به افرادی که حرص پست داشتند پستی نمی‌دادند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی خاطرنشان کرد: باید مدیران از برگزاری جلسات طولانی مدت اجتناب کنند و بیشتر در کنار مردم باشند.

وی با بیان اینکه باید از حاشیه‌ها به دور بود، بیان کرد: امروز باید به روی مشکل استان در حوزه اقتصادی مسئولان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: امیدواریم حضور بسیجی آزاده آقای قاسمی نیز برای استان همدان منشأ خیر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه ارتقا اقتصاد و توجه به معیشت جوانان استان در اولویت باشد، ادامه داد: مشورت‌پذیری به عنوان سنت پیغمبر در اولویت باشد، سهم‌خواهی همیشه محکوم است.

وی در پایان سخنان خود اضافه کرد: امروز مشکل اول استان در حوزه اقتصادی بوده و باید با قدرت برای رفع این مشکل تلاش کرد./د101/

ارسال نظرات