۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۶۹۳۳۶۶
با همکاری خبرگزاری رسا؛

مراسم رونمایی از رمان "سنگی که سهم من شد" برگزار می شود

مراسم رونمایی از رمان
مراسم رونمایی از رمان "سنگی که سهم من شد" با حضور مولف کتاب محسن امامیان ۴ آبان ساعت ۱۰ صبح در خبرگزاری رسا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مراسم رونمایی از رمان "سنگی که سهم من شد" با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا، محسن امامیان، حسن ابراهیم زاده مولف کتاب و نویسنده و پژوهشگر حوزوی، مجید ملامحمدی سردبیرماهنامه پوپک و امین بابازاده سردبیر مجله کتاب فردا  برگزار خواهد شد.

گفتنی است این رونمایی سه شنبه 4 آبان ساعت 10 صبح در خبرگزاری رسا و با همکاری موسسه بعثت برگزار می شود.

موضوع اصلی کتاب، به نفوذ یهود در اسلام و اقدامات آن‌ها مربوط می‌شود و موضوعات فرعی به تاریخ صدر اسلام، تاریخ خلفا و مظلومیت اهل‌بیت(ع) نیز اشاره دارد.

«سنگی که سهم من شد» به پیشینه تاریخی خصومت‌ها و دشمنی‌های یهود به انحراف کشیده‌شده با اسلام است که پیش از بعثت پیامبر(ص) در سرزمین حجاز مستقر شدند و کارهایی را انجام دادند. در این کتاب گوشه‌ای از اتفاقات در قالب داستان دختری جوان پیگیری و ماجراهایی رقم می‌خورد که از سنین طفولیت بغض نسبت به اسلام در این دختر شکل می‌گیرد، بزرگ می‌شود و در سنین میان‌سالی و پیری ماجراهایی دارد که در آخر هم به نحوی عاقبت به‌خیر می‌شود.

 

ارسال نظرات