۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۶۹۳۴۰۲

اولین دوره تربیت تبلیغ دینی در فضای مجازی برگزار شد

اولین دوره تربیت تبلیغ دینی در فضای مجازی برگزار شد
اولین دوره از ۴ دوره عمومی تربیت مبلغ در فضای مجازی ویژه مبلغین اعزامی و بومی سازمان اوقاف و امور خیریه در بستر پیام رسان ایتا به صورت آفلاین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دوره آنلاین تبلیغ دینی در فضای مجازی،یکشنبه ۲ آبان اولین دوره از ۴ دوره عمومی تربیت مبلغ در فضای مجازی ویژه مبلغین اعزامی و بومی سازمان اوقاف و امور خیریه در بستر پیام رسان ایتا به صورت آفلاین برگزار شد.

این دوره تلفیقی از آموزش های مهارتی و آموزش های محتوایی برای مبلغین می باشد که سرفصل های آن شامل اصول پاسخگویی به شبهات فضای مجازی، چایش های امنیتی فضای مجازی و غیرمجازی، شناخت ابزارهای مهم در بستر وب،مخاطب شناسی در بستر فضای مجازی، بسترشناسی در تبلیغ، تیترنویسی و ... است.

اساتید این دوره حجج اسلام ماندگاری، صادقی، صالحی و آقای ضابط بوده که اصول تبلیغ، روش شناسی پاسخ به سوالات در فضای مجازی، الزامات حضور تبلیغ در فضای مجازی، تبلیغ و ابزارهای تبلیغ در فضای مجازی و محتوای جعلی را ارائه کردند.

گفتنی است این کلاس ها روزهای فرد ساعت 19 (سه جلسه در هفته) است که به دلیل آفلاین بودن می‌توان در هر ساعت از شبانه روز و تا شروع جلسه بعد جلسات را دنبال کرد.

ارسال نظرات