۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۶۹۳۴۰۶
نماینده مردم همدان در مجلس:

رفع مشکل معیشتی مردم اولویت کشور است

رفع مشکل معیشتی مردم اولویت کشور است
همدان ـ حجت الاسلام فلاحی گفت: امروز اولویت اصلی کشور حل مشکل معیشتی و اقتصادی مردم است.

به گزارش خبرگزاری رسا در همدان، حجت‌الاسلام فلاحی امروز در آیین افتتاح مرکز کارآفرینی فدک اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال گذشته به مجلس شورای اسلامی تاکید داشتند که دو مسئله معیشتی و اقتصادی مردم در کنار فرهنگ اولویت امروز کشور است.

وی افزود: مشکل اصلی امروز مسئله اشتغال جوانان است که در همدان نیز اشتغال جوانان یکی از اولویت‌های مسئولان به شمار می‌رود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های کوچک نهایت بهره را ببریم، گفت: افتتاح مرکز نیکوکاری کارآفرینی فدک در فرهنگسرای کسب و کار ولایت می‌تواند در راستای بهبود وضعیت اشتغال و مشارکت اقتصادی جامعه با کمک‌های خیرین کمک کند.

حجت الاسلام فلاحی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌توان در راستای توسعه اشتغال به یاری کارجویان نیازمند و تولیدکنندگان مشاغل خانگی و کوچک رفت.

وی با بیان اینکه باید حرفه‌های مختلف به جوانان آموخت، بیان کرد: بعضی اوقات در مثل می‌گویند به جای ماهی باید ماهیگیری آموخت و ما باید با ایجاد مراکز کسب و کار حرفه‌های مختلف به جوانان آموزش دهیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: فرهنگسرای کسب و کار ولایت می‌تواند به خوبی در این جهت حرکت کند./د۱۰۱/

ارسال نظرات