۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۹۳۴۴۰
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین:

تعرض رژیم صهیونیستی به آرامستان مسلمانان در قدس جنایت است

تعرض رژیم صهیونیستی به آرامستان مسلمانان در قدس جنایت است
محمد حماده سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، اقدام رژیم صهیونیستی در تعرض و تخریب بخش‌هایی از آرامستان اسلامی یوسفیه واقع در قدس اشغالی را محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، محمد حماده سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، اقدام رژیم صهیونیستی در تعرض و تخریب بخش‌هایی از آرامستان اسلامی یوسفیه واقع در قدس اشغالی را محکوم کرد و گفت: آنچه امروز در آرامستان یوسفیه اتفاق افتاده جنایت فجیعی در راستای جنایات رژیم صهیونیستی علیه آرامستان‌های قدس انجام می‌گیرد.

مقام‌های صهیونیستی با وجود اعتراضات فلسطینیان بار دیگر اقدام به تعرض به آرامستان یوسفیه کردند که در مجاورت با دیوارهای محله قدیمی قدس قرار دارد.

وی افزود: این جنایت صهیونیستی شاهدی آشکار بر وحشیگری رژیم اشغالگر است که به دنبال یهودی سازی قدس و تسلط بر مسجد الاقصی است و در این مسیر آنها به زندگان و مردگان فلسطینی رحم نمی‌کنند.

سخنگوی حماس از فلسطینیان در قدس اشغالی خواست تا در پاسخ به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه قدس و مسجدالاقصی در آرامستان یوسفیه جمع و مانع از ادامه جنایت‌های این رژیم شوند.

رژیم صهیونیستی به بهانه احداث بوستانی در این منطقه در تلاش است تا آثار اسلامی را در قدس اشغالی از بین ببرد.

پیش‌تر نیز صهیونیست‌ها پله‌های منتهی به قبرستان یوسفیه را تخریب کرده بودند. فلسطینی‌ها از این پله‌ها وارد قبرستان می‌شدند و از باب الاسباط خود را به مسجد الاقصی و بخش قدیمی شهر قدس می‌رساندند./۹۸۸/

منبع: آناتولی ترکیه

ارسال نظرات