۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۶۹۳۶۰۷
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد مطرح کرد؛

قرآن کریم نسخه هدایت بشر و درمان همه بیماری‌های مادی و معنوی

قرآن کریم نسخه هدایت بشر و درمان همه بیماری‌های مادی و معنوی
خوزستان - نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به ضرورت تدبر در قرآن کریم گفت: قرآن کریم نسخه هدایت بشر و درمان همه بیماری‌های مادی و معنوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در محفل بزرگ انس با قرآن کریم در مصلی نماز جمعه اهواز با اشاره به اینکه خداوند متعال شش تکلیف برعهده انسان نسبت به قرآن کریم گذاشته است، بیان داشت: قرآن کریم نسخه هدایت بشر و درمان همه بیماری‌های مادی و معنوی است.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان پیرامون اهمیت صحیح خواندن قرآن کریم عنوان داشت: تلاوت قرآن کریم به گونه‌ای باشد که در جامعه دینی و ایمانی ما کسانی نباشند که حداقل روخوانی قرآن کریم را خوب بلند نباشند.

امام جمعه اهواز خوب فهمیدن معنای قرآن کریم را سومین وظیفه انسان نسبت به این کتاب آسمانی دانست و تصریح کرد: تدبر در قرآن کریم و تعمق در معانی آن و عمل کردن به دستورات خداوند متعال نیز دیگر وظایف انسان نسبت به قرآن کریم است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به روایت إِنِّی تَارِکٌ فِیکُمُ الثَّقَلَیْنِ مَا إِنْ تَمَسَّکْتُمْ بِهِمَا لَنْ تَضِلُّوا- کِتَابَ اللَّهِ وَ عِتْرَتِی اظهار داشت: ثقل اکبر و اصغر برای هدایت بشریت است.

وی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: تبلیغ و ارائه محتوای قرآن به جامعه بشری و انسانی ششمین وظیفه انسان نسبت به خداوند متعال است./۹۴۵۴۱/پ210/

ارسال نظرات