۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۹۳۶۷۴
مدیر مدرسه علمیه نجمیه ازنا:

طلاب پرچمداران صیانت از ارزش های اسلامی و اخلاقی در جامعه هستند

طلاب پرچمداران صیانت از ارزش های اسلامی و اخلاقی در جامعه هستند
لرستان - جعفری، از طلاب خواهر به عنوان پرچمداران صیانت از ارزش های اسلامی و اخلاقی در جامعه یاد کرد و گفت: همت جهادی و اخلاص عمل لازمه موفقیت در انجام این رسالت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، اکرم جعفری، ظهر امروز در نشست فصلی در جمع کادر مدرسه علمیه خواهران شهرستان ازنا گفت: بهره مندی از ظرفیت های حوزه برای پرورش نسلی انقلابی و کارآمد ضروری است.

مدیر مدرسه علمیه نجمیه ازنا از طلاب خواهر به عنوان پرچمداران صیانت از ارزش های اسلامی و اخلاقی در خانواده و اجتماع یاد کرد و افزود: نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه سبب تحکیم بنیان خانواده ها می شود.

وی در ادامه به نقش تبلیغی طلاب اشاره کرد و گفت: تکیه بر اخلاص، تلاش و همت جهادی برای اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه و روشنگری ضروری است.

جعفری در ادامه به نقش اساتید در تربیت و پرورش طلاب انقلابی اشاره کرد و گفت: اساتید در ارائه اصول تهذیبی و آموزشی به طلاب از شیوه های نو و خلاق استفاده کنند.

وی اظهارداشت: انگیزه طلبه برای کسب معارف تهذیبی، آموزشی و پژوهشی باید تقویت شود و اساتید در این زمینه رسالت خطیری بر دوش دارند.

مدیر مدرسه علمیه نجمیه ازنا تصریح کرد: تقویت روحیه جهادی بین طلاب امری مهم برای ارتقای سطح علمی و اخلاقی در مدارس علمیه است./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات