۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۶۹۳۷۸۱
امام جمعه ملبون استرالیا مطرح کرد؛

امامان خمینی و خامنه ای، ناجی جهان اسلام

امامان خمینی و خامنه ای، ناجی جهان اسلام
حجت الاسلام والمسلمین وحیدی به خاطرات دیدار با شخصیت های حاضر در کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران اشاره کرد و گفت: ایران منشای برکات در جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین ‌الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه ملبون استرالیا با اشاره به خاطرات دوران سفر به جمهوری اسلامی ایران که با هدف حضور در چندین کنفرانس بین المللی تهران و مشهد مقدس به ویژه کنفرانس وحدت اسلامی، صورت گرفت، ابراز داشت: با وجود فشار دستگاه های استکباری، جمهوری اسلامی ایران از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است.

وی با بیان این که بنده در حاشیه کنفرانس وحدت با علما و روحانیون مذاهب مختلف، دیدارهای صمیمی داشته ام و از آنان برای ایفای نقش پر رنگ برای تقویت اتحاد و همبستگی اسلامی در جهان تاکید کرده ام، اظهار داشت: هفته وحدت، خط مشی برای گسترش اتحاد اسلامی و قرار گرفتن مسلمانان در یک جبهه مشترک علیه دشمنان وحدت است که جمهوری اسلامی نقش خود را در این میدان بخوبی ایفا کرده است.

این روحانی استرالیایی با اشاره به این که شخصیت ها و هیئت های حاضر در کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، هم سوی با دیدگاه بنده بوده اند، ابراز داشت: همه ما باید برای بشریت خدمت کنیم و هدف اصلی ما بهبود جوامع اسلامی و رفاه زندگی تمام انسان ها باشد.

وی به نتایج عدم توجه علمای اسلام و رهبران مذهبی به توطئه دشمنان مشترک که باعث تضعیف اتحاد بین مسلمانان می شود، هشدار داد و تصریح کرد: یکپارچگی و اتحاد جهان اسلام علیه قدرت های استکباری، مانع ترویج نفاق و تفرقه در جهان اسلامی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین وحیدی با تاکید به این که جهان اسلام امروز نیازمند بیداری و هوشیاری است، زیرا برخی با ادعای رهبریت جهان اسلام در تلاش برای گسترش آتش فرقه‌ گرایی و پاشیدن بذر نفاق میان جامعه اسلامی هستند، ادامه داد: آنان مدعی تبلیغ دین مبین اسلام اند اما چنانکه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای فرمودند؛ اسلام آنان اسلام آمریکایی است، اسلام محمدی نیست.

وی با ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی رحمة الله علیه گفت: تدابیر آن مرجعیت عظمی از جمله برپایی هفته وحدت، دشمن را در محاساباتش ناکام ساخت، و امام(ره) برای نسل جوان راه طلائی ترسیم کرد./988/

ارسال نظرات