۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۶۹۳۸۳۰
امام جمعه شهرستان دالاهو:

بصیرت ملت و رفتار رییس جمهور حمله رسانه ای دشمن در ماجرای بنزین را خنثی کرد

بصیرت ملت و رفتار رییس جمهور حمله رسانه ای دشمن در ماجرای بنزین را خنثی کرد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام ساداتی گفت: عملکرد آیت الله رئیسی، صداوسیما و همچنین بصیرت ملت در بحث مشکل سامانه سوخت کشور حمله رسانه ای دشمن را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی امروز در دیدار جمعی از نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان دالاهو اظهار داشت با اشاره به حمله سایبری اخیر دشمن به سامانه سوخت کشور، اظهار داشت: حمله سایبری اخیر به سامانه سوخت فتنه ای در سالگرد حادثه 14 آبان 98 بود که دشمن طی این برنامه ریزی دقیق به دنبال این بود تا بتواند کشور را وارد چالش و اغتشاش و شورش کند که با هوشیاری و عملکرد درست دولت و بصیرت مردم ناکام ماند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه به عوامل ناکامی این فتنه اشاره کرد گفت: در روایتی از امام صادق(ع) آمده است «سپاس خدایی که دشمنان ما را از احمق افرید. دشمن در این فتنه درک درستی از بصیرت مردم نداشت و مردم با شناخت فتنه و نقشه دشمن بازی نخوردند»‌.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: از سوی دیگر واکنش سریع و قابل تحسین صدا و سیما و توضیحات برای روشن کردن مردم و نیز حضور میدانی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی بود که حمله پروپاگاندای رسانه دشمن را خنثی کرد.

امام جمعه شهرستان دالاهو در ادامه با اشاره به سالگرد فتنه 14 آبان 98 بیان کرد: باید هوشیاری نهادهای مربوطه بسیار بالا باشد به نحوی که غفلت نباید هرگز باعث غافلگیری دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی در کشور شود.

حجت الاسلام ساداتی گفت: در طول 4 دهه از عمر این انقلاب و با وجود تحریم ها و همه مشکلات، ایران جزو 10 کشور برتر در جنگ سایبری است، اما این نقطه قوت در حمله است و حوادث اخیر نشان از ضعف  در دفاع سایبری است که باید اصلاح گردد.     

وی در پایان سخنان خود گفت: سالهاست رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به شبکه ملی اطلاعات هشدار و راهنمایی کردند اما گوش مسئولان بدهکار نبود زیرا آنها به غرب بسیار اعتماد داشتند که با وصل بودن به سرورهای مرکزی و شبکه اینترنت جهانی که در دست ابرقدرت ها است، باعث ایجاد تهدید بزرگی برای کشور شده اند، چرا که پروتکل های اجرایی تمامی سازندگان فضای سایبر و نرم افزار توسط سازمان NSA یا همان سازمان امنیت ملی آمریکا صادر می‌شوند که به این معناست که تمام هست و نیست اطلاعات ما در دستان سازمان مذکور است./1400/پ210/

ارسال نظرات