۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۶۹۳۸۶۴

رایحه خوشبوی حرم بانوی کرامت، در مجتمع آموزشی فرهنگی دکتر حسابی قم پیچید

رایحه خوشبوی حرم بانوی کرامت، در مجتمع آموزشی فرهنگی دکتر حسابی قم پیچید
قم - همزمان با ۲۳ ربیع الاول سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها، مجتمع آموزشی_فرهنگی دکتر حسابی، معطّر به عطر حرم شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، با هماهنگی صورت گرفته با آستان مقدس حضرت معصومه(س)، ویژه برنامه "روز قم" همزمان با ۲۳ ربیع الاول در نمازخانه مجتمع برگزار شد.

در این مراسم که به صورت برخط برای همه مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم پخش شد، پس از قرائت قرآن کریم، حجت الاسلام مجتبی رازقی (مربی پرورشی مجتمع)، به ذکر مدح و ثنای وجود شریف کریمه اهل بیت سلام الله علیها پرداخت.

از برنامه های ویژه این مراسم، حضور دو نفر از خادمین حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بود که حال و هوای خاصی به این برنامه داد.

یکی از این خادمان عزیز در سخنان کوتاهی، به نقل قطره ای از کرامات بانوی کرامت پرداخت.

حجت الاسلام احمد قادری دیگر سخنران این مراسم بود.

وی ضمن تبریک سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به شهر مقدس قم گفت: تصوّر نشود که ما در قم، میزبان حضرت هستیم، در حقیقت، صاحب خانه ی اصلی، خواهر امام رضا علیه السلام است و همه ما به عنوان ریزه خواران و میهمانان این وجود شریف هستیم.

امام جماعت مجتمع دکتر حسابی با تشریح مقام رفیع حضرت معصومه علیها السلام از جهت علم، معنویت و کرامت، به بیان حدیث شریف و معروف "فداها ابوها" پرداخت و گفت: حضرت معصومه علیها السلام در مقابل عده ای که برای دریافت جواب از محضر امام کاظم علیه السلام به درب خانه آمده بودند، تمام سوالات را با دقت پاسخ دادند و پس از بازگشت پدرِ بزرگوارشان، جمله "فداها ابوها" یعنی "پدرت به فدای تو باد" را از پدر شنیدند.

در این مراسم، تعدادی از متبرکات آستان مقدّس حضرت معصومه سلام الله علیها بین افراد حاضر، توزیع شد.

ارسال نظرات